Jeanett Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Bare lurer på en ting...Da bilen ble eu-godkjent i -03 hadde den utslipp på 2,27 (tror jeg det var, hvertfall ikke langt unna)...Når den nå var på eu-kontroll var den på 0,15 (!)... Hva kommer det av? Var det ikke veldig lavt i forhold til forrige gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 kan være endel faktorer som gjør dette... den mest sannsynlige, slik jeg ser det, er at lambda sonden er blitt sotet ned (forutsatt at det er innsprøyning på motoren). er det forgassermotor kan det være tegn på at motoren suger litt falsk luft... bare et par forslag. kan være mange mange grunner til dette... uansett: er det så nøye?? bilen blir jo godkjent med det utslippet doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 kan være endel faktorer som gjør dette... den mest sannsynlige, slik jeg ser det, er at lambda sonden er blitt sotet ned (forutsatt at det er innsprøyning på motoren). er det forgassermotor kan det være tegn på at motoren suger litt falsk luft... bare et par forslag. kan være mange mange grunner til dette... uansett: er det så nøye?? bilen blir jo godkjent med det utslippet doh Neinei!!Selvfølgelig gjør det ingenting! :) Bilen er godkjent så da er alt flott! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg