Zeph Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Henta nettopp ein 12" Peerless Resolution på posten :titties: :titties: Eg trudde det følgde med ein pakning, hvilket det ikkje gjorde :) Er høyttalerfilt god nok pakning eller bør eg bruke noko anna? Skal feste den med islagsmuttrer. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Ta deg en tur på maxbo el.l å kjøp vinduspakninger. De får du i forskjellig tykkelse og bredde og de er på rull og har lim på en side. Finnes i hvit og sort. Fungerer utmerket:) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Henta nettopp ein 12" Peerless Resolution på posten :titties: :titties: Eg trudde det følgde med ein pakning, hvilket det ikkje gjorde :) Er høyttalerfilt god nok pakning eller bør eg bruke noko anna? Skal feste den med islagsmuttrer. I og med at det er støpt chassis på det elementet går nok det bra. Ta det bare pent når du drar til skruene. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg