Gå til innhold

Bora

Ranger emnet


Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Bare noen små spørsmål..

 

 

Skal saker som omhandler Jetta 1, 2 og 5 i Jetta forumet? mens Vento og Bora har hvert sitt forum?

 

T2 etc, kanskje greit å spesifisere at dette faktisk er bussfora, men hvorfor er ikke T1 og T3 med?

 

Beetle, i Norge heter det vel Boble?

 

Old School VW, hva legger dere i det? det finnes jo ikke forklaringer.. Tenker dere på luftkjølt?

 

 

For de som ikke skjønte det synes jeg inndelingen her er utrolig keitete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen små spørsmål..

 

 

Skal saker som omhandler Jetta 1, 2 og 5 i Jetta forumet? mens Vento og Bora har hvert sitt forum?

 

T2 etc, kanskje greit å spesifisere at dette faktisk er bussfora, men hvorfor er ikke T1 og T3 med?

 

Beetle, i Norge heter det vel Boble?

 

Old School VW, hva legger dere i det? det finnes jo ikke forklaringer.. Tenker dere på luftkjølt?

 

 

For de som ikke skjønte det synes jeg inndelingen her er utrolig keitete.

 

T2, T4, T5 er Transporter...

beetle og boble er to forskjellig biler..

old school er et forum som er ønsket av ivrige vw medlemmer....ta en titt inn i forumet, så ser du kanskje hva det omhandler.

 

jetta går i jetta...

det er ikke så stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T2, T4, T5 er Transporter...
T1 og T3 er også Transportere, hvorfor er ikke disse med?

Type2 T1 var i produksjon til og med 1967 og er kjent som splittbuss, Type2 T3 kom i 1980..

 

beetle og boble er to forskjellig biler..
Kanskje dere skulle kalt det forumet for New Beetle da, hvis det er det som er meninga, litt rart iom at det er mange bobletråder der..

 

old school er et forum som er ønsket av ivrige vw medlemmer....ta en titt inn i forumet, så ser du kanskje hva det omhandler.
Old school kan være så mangt, men jeg regner med dere mener luftkjølt, hvorfor ikke kalle det det, for å stoppe forvirringen blant mindre erfarne VW-eiere?

 

jetta går i jetta....
Så det er bare jeg som synes det er rart at i samme forum skal -91 og 05- diskuteres? Mens de to modellene mellom disse har fått hvert sitt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår