Ideal Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Privat Parkering AS er Oslo-trafikantenes skrekk: Selskapets styreformann hevder de ikke driver P-kontroll, men sier at «en del vaktmestere» skriver ut kontrollavgifter med selskapets gebyrblokker. Kan ikke si det overrasker meg noe særlig at det er en slik grad av "seriøsitet" parkeringsfirmaene i Oslo baserer seg på... Nok en gang blir vi som bilister rævvkjørte av drittsekker som vil ha pengene våre :mad: :( :mad: :( :mad: Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thag3 Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 det er helt jævlig men ikke glemm hvilket land vi bor i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Thag3 det er helt jævlig men ikke glemm hvilket land vi bor i. Når vi bor i et kommunistland kan vi vel likesågodt begynne med noen prøvesprengninger? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 hehe der jeg bor gjør borettslagsjefen det derre. Vi har gul lapp i alle biler :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by Ideal Privat Parkering AS er Oslo-trafikantenes skrekk: Selskapets styreformann hevder de ikke driver P-kontroll, men sier at «en del vaktmestere» skriver ut kontrollavgifter med selskapets gebyrblokker. Kan ikke si det overrasker meg noe særlig at det er en slik grad av "seriøsitet" parkeringsfirmaene i Oslo baserer seg på... Nok en gang blir vi som bilister rævvkjørte av drittsekker som vil ha pengene våre :mad: :( :mad: :( :mad: Er ikke alle firmaene som er like useriøse....:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Oppdatering: Det har kommet en follow-up her.. Her går daglig leder i Privat Parkering AS, Helge Skreen, til angrep på bileier Svein Løkenflaen. Løkenflaen skulle bistå sin datter i hente ut en feilaktig borttauet bil. Skreen svarte med å sparke og slå Løkenflaens datter (22) mens hun lå på bakken. Deretter forsøkte han å taue inn Løkenflaens firmabil. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Dette var vilt og horribelt å lese. Hadde jeg vært vitne hadde jeg aldri greid å besinne meg og hadde antageligvis gått løs på p-sjefen. Slik oppførsel mot en riktig parkert bil. Om noen opplever lignende er det base å poste en artikkel så møter vel Bilforumet opp mannsterke. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Tror jeg skal sende det firmaet en jobbsøknad jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Hehe, kjenner eierne av dette selskapet meget godt... de kan finne på mye rart kan en vel si. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Ascona Tror jeg skal sende det firmaet en jobbsøknad jeg. Du får med min knyttneve å gjøre om noen av mine biller/mine venners biler blir rørt på :D hæhæ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by flums Du får med min knyttneve å gjøre om noen av mine biller/mine venners biler blir rørt på :D hæhæ Da får du tilbake med kraftigere skyts :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Hehe, hvorfor i all verden skulle du ønske å jobbe her? Motta møkk hver dag er noe man missliker allerede første dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by flums Hehe, hvorfor i all verden skulle du ønske å jobbe her? Motta møkk hver dag er noe man missliker allerede første dagen! Neida, jeg har hatt flere jobber der man mottar drittslenging hele dagen, synes det er ganske greit jeg. Derfor har jeg søkt på flere jobber som parkeringsvakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Ikke noe problem så lenge du klarer å skille jobb og privatliv... er greit å få betalt for å være en drittsekk da...:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg