Gå til innhold

Parkeringsbøter

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

1046672815.jpg

Privat Parkering AS er Oslo-trafikantenes skrekk: Selskapets styreformann hevder de ikke driver P-kontroll, men sier at «en del vaktmestere» skriver ut kontrollavgifter med selskapets gebyrblokker.

Kan ikke si det overrasker meg noe særlig at det er en slik grad av "seriøsitet" parkeringsfirmaene i Oslo baserer seg på...

Nok en gang blir vi som bilister rævvkjørte av drittsekker som vil ha pengene våre :mad: :( :mad: :( :mad:

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Thag3

det er helt jævlig men ikke glemm hvilket land vi bor i.

Når vi bor i et kommunistland kan vi vel likesågodt begynne med noen prøvesprengninger?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

1046672815.jpg

Privat Parkering AS er Oslo-trafikantenes skrekk: Selskapets styreformann hevder de ikke driver P-kontroll, men sier at «en del vaktmestere» skriver ut kontrollavgifter med selskapets gebyrblokker.

Kan ikke si det overrasker meg noe særlig at det er en slik grad av "seriøsitet" parkeringsfirmaene i Oslo baserer seg på...

Nok en gang blir vi som bilister rævvkjørte av drittsekker som vil ha pengene våre :mad: :( :mad: :( :mad:

Er ikke alle firmaene som er like useriøse....:rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vilt og horribelt å lese. Hadde jeg vært vitne hadde jeg aldri greid å besinne meg og hadde antageligvis gått løs på p-sjefen. Slik oppførsel mot en riktig parkert bil. Om noen opplever lignende er det base å poste en artikkel så møter vel Bilforumet opp mannsterke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by flums

Hehe, hvorfor i all verden skulle du ønske å jobbe her?

Motta møkk hver dag er noe man missliker allerede første dagen!

Neida, jeg har hatt flere jobber der man mottar drittslenging hele dagen, synes det er ganske greit jeg.

Derfor har jeg søkt på flere jobber som parkeringsvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider