Gå til innhold

Raka Rør

Ranger emnet

Runar 16v

Anbefalte innlegg

Jepp :)

De holder til rett sør for Gøteborg og jeg var der nede og fikk bygget eksos på min bil. Ingen kunne levere ferdige anlegg så de bygget det "på bilen".

Rakarør er leverandøren, mens montøravdelingen deres er skilt ut i eget firma (i samme lokaler) http://www.a-alt-avgassystem.se/ Særdeles dyktige folk, nøyaktig og perfekt bygget anlegg.

Rakarør leverer også ferdige anlegg til "det meste". Har ikke selv prøvd noen av disse, men fikk omvisning på anlegget når Gringo og jeg var der og de så absolutt bra ut kvalitetsmessig.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf Gti 16v

E det noen som har prøvd Raka Rør??? Raka som i http://www.rakaror.o.se!!!!

Det frister da litt..... Etter som det bare kommer lovende ord fra folk som har kjøpt disse greiene....!!!

Jeg fikk bygd 3" anlegg til min forrige bil der, en Nissan 200SX S13.

Det var jeg svært fornøyd med.

Men jeg satt ikke på den luriumpotta da.. :D

Jeg var hos a-alt-avgass da, men det er som Loppa sier montørene til Raka Rør.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte ikke på den "super-potta" nei :) Bygde 2,5" rustfritt "fullflødesanlegg" fra kat. med 2 dempere og 2x3,5" endestusser. Det lager absolutt nok lyd med en 2,8 liters sugemotor.

"Jonus Racing" med den hvite Audi 80'n (noenogåttimodell) som hylte rundt som en vettskremt katt med sennep i rævva :D på de fleste treff i fjor, hadde en slik potte montert helt bakerst på anlegget.

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Har dem noe "sjapper" i det litt nordligere sjiktet? Eller må man ned til sør for å få laget eksos på bilen?

Skal du få laget "på bilen" av dem, må du nok dit, men skal du ha ferdige anlegg får du det vel sendt hvorsomhelst. Vet at bl.a. Norspeed importerte anlegg derfra tidligere, men tror de har avviklet driften.

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider