X-ecutioner Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Les hva som står i denne tråden http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=57437 X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzukiTS Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=57437 les detta. Siter --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 My bad.. Skjønner det nå :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzukiTS Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 noen som har musikk av Sibber her? Kan sende på msn ell no. Siter --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 noen som har musikk av Sibber her? Kan sende på msn ell no. jeg har vel noen på pcen Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Håkon Banken har jo endel tror jeg, men det er gammelt! om da han var i Sverige og kjøpte seg Jankare og greier.. "plattan i mattan og 170 knyck"! hehe Han var i fra kongsvingerkanten trur jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Også har du jo: Ole Paus - mæsjen og påsjen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Siden trådstarter spør etter norsk musikk, så er vel Sidebrok verdt å nevne. Ellers er Xzibit det som gjelder i bilen. Xibit feat. Snoop Dogg - X og Xzibit - Year 2000 er jo to kjente "bilsanger". Spilles i "Pimp my ride" og "2F2F". Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzukiTS Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Håkon Banken har jo endel tror jeg, men det er gammelt! om da han var i Sverige og kjøpte seg Jankare og greier.. "plattan i mattan og 170 knyck"! heheHan var i fra kongsvingerkanten trur jeg. Noen som har denne sangen? Siter --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Prestestranda Vel Vel Vel - Gunnar GT KLM(Kirkevaag,Lystad,Mjøen) - Min japanske bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg