Gå til innhold

Åssen antenne har dere på Poloen?

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Min org antenne har blitt sjev av sammenstøtene den har med baklukespoileren....har noen andre hatt det problemet?

Har noen testet å bytte denne i en kort liten sak....noen sier disse har ELENDIG mottakerforhold........

Åssen antenne har DU?

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min org antenne har blitt sjev av sammenstøtene den har med baklukespoileren....har noen andre hatt det problemet?

Har noen testet å bytte denne i en kort liten sak....noen sier disse har ELENDIG mottakerforhold........

Åssen antenne har DU?

Hva med hai-antenne (uten lys så klart)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn kort alu-antenne.. får nesten ikke inn radioen i det heele tatt! Men har ikke antenneforsterker da..

Hører bare på cd'er uansett... :)

-->88mod Hilux,68mod Boble roadster

(x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvekjørte nemlig nye Astra GTC Turbo igår, og prøvde antenna fra den.....den ser ut som den org, men er betydlig kortere......så liker jeg ikke helt de korte i alu så er det litt kul detalj som bare "vw/Polo- vitere" ser at det ikke er den som skal stå der........

Tror jeg skal kjøpe den....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har/hadde den "bitte-lille" som Mekonomen selger, radioen forsvant straks jeg bevegde meg litt utenfor byen angry. Noen som har prøvd den typen som Autospar selger, den fra INXX?

Siden jeg hører endel på radio så kom den orginale på igjen.. Jeg har multifunksjonsantenne med ekstra forsterker.. Kvaliteten på spilleren suger esel-balle...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har/hadde den "bitte-lille" som Mekonomen selger, radioen forsvant straks jeg bevegde meg litt utenfor byen angry. Noen som har prøvd den typen som Autospar selger, den fra INXX?

Siden jeg hører endel på radio så kom den orginale på igjen.. Jeg har multifunksjonsantenne med ekstra forsterker.. Kvaliteten på spilleren suger esel-balle...

Pussig, mister min bare litt på Tverlandet....

Kjøpte min på cdcardic.. 60kr.

2000 Golf IV

[x] 01 Polo 6N2

[x] 87 360GL

[x] 86 360GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det et teknisk spm...sitter det ant forsterkere org på 6N siden ant i utgangspunktet er så liten???

Nei sitter ikke antenne forsterker orginalt jeg kjøpte min på møller kosta ikke mange kronene og lett og montere legger ved et bilde

forstrekern montres bak spillern mellom anntene ledning og antene kontakata på spillern og den strøm kablen montrer du på remoten på spillern din

31-557_h.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sitter ikke antenne forsterker orginalt jeg kjøpte min på møller kosta ikke mange kronene og lett og montere legger ved et bilde

forstrekern montres bak spillern mellom anntene ledning og antene kontakata på spillern og den strøm kablen montrer du på remoten på spillern din

Tar den på remoten? Så da kan du ikke bruke forsterker altså?

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig, mister min bare litt på Tverlandet....

Kjøpte min på cdcardic.. 60kr.

Syns det er merkelig ja, straks jeg nærmer meg Hunstad forsvinner f,eks P4 og Radio 3 hvis jeg bruker den korte antenna.. Men, tror det er spilleren som er ræva dårlig på mottak..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider