Gå til innhold

Datasprut

Ranger emnet


240RS

Anbefalte innlegg

Legg inn erfaringer dere har med forskjellige typer datasprut.

 

Skal kjøpe datasprut men er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe.

Tror det blir Autronic sm2, viss jeg ikke finner noe som er bedre som ikke er sinnsykt mye dyrere.

 

Noen som kan annbefale er merke?

Skal brukes på fire sylinder volvo motor med turbo.

Må kunne kjøre sekvensielt i tillegg til to coiler.

Må også kunne kjøre både launch-kontroll og anti-lag samtidig.

2004 Volvo V70 D5 AWD "Black Edition"

2001 VW Golf IV 4-Motion 1,9 TDI 150hk/320nm

1983 VW Golf GTI 16V Turbo (Overmotorisert-leketøy)

1981 Volvo 244 (Bane/drag-prosjekt)

1968 VW 1300 (Orginal-prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt autronic da det har ferdig satt opp dyseparametre og det er veldig enkelt og kjappt og mappe. Har prøvd DTA, haltech og electromotive men synes autronic er det beste av disse iallefall. Ang launch-kontroll og anti-lag så har jeg ikke benyttet meg av disse mulighetene, da jeg for det meste har brukt anleggene på alminnelige gatebiler.

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke en skal bekymre seg for mye om hva som er raskest å mappe jeg.. Når en har brukt lang tid på å bygge, og brukt 25-30 lapper på sprut, så spiller det da ingen rolle om det tar 3 eller 5 timer å programmere det ferdig? Iallefall ikke når man skal mappe selv, eller av gode venner hehe..

 

Valget bør falle på pris, og funksjoner/utganger mener jeg. Og at det finnes kompetanse på å få hjelp i landet her iallefall..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter i en bil og raser rundt er det begrenset hvor nøyaktig du greier å mappe. Synes da det er litt unødvendig å sitte å taste inn ant millisekund åpningstid på 20 belastninger og 14 turtall, det blir fort endel arbeid det. Si at du skal siden ha inn større dyser så har du samme jobben foran deg, autronic har løst dette på en grei måte med valgfri antall turtall og belastning og du kan bytte dyser uten å gå igjennom hele fuel mappen. Om noen skulle være int. så har jeg ett DTA sprut for 4sylindre til salgs, uten følere, men det er std bosch du kan finne på huggern om du vil. Masse funksjoner se http://www.dtafast.co.uk for info

x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com

x-Ktm 525 SuperMotard

Ducati 998 testastretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår