Gå til innhold

Golf V modd av Maaa

Ranger emnet

maaa

Anbefalte innlegg

MSpeed ville jo strengt tatt det? det samme med CaPs_On.. de ser det jo når det er deres ting..

X

Når det ikke er hjemmelaget kan en like godt ha funnet det selv. Copyright på noe DU ikke har laget selv blir for dumt....

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, egentlig så forandret jeg alt fra midten av bildet og ned da.. så egentlig er det en hjemmelaget bakgrunn :rolleyes:

Da er det jo forståelig, men felger og originale bakgrunner kan man ikke legge krav på bare fordi man brukte dem "først".....

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo forståelig, men felger og originale bakgrunner kan man ikke legge krav på bare fordi man brukte dem "først".....

nei, egentlig ikke, men angående felger så pleier alltid jeg å tilpasse dem. man kan jo ikke bare lime inn noen felger også la dem være slik, de må som oftest tilpasses for å passe inn i bakgrunnen... så det jeg ville ha gjort hvis man vil bruke den bakgrunnen eller felgene til noen, send dem en pm eller spør i den posten, så er man på den trygge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å tilpasse felgene. Men det betyr ikke at de blir mer mine, siden de ikke er håndlaget av meg. Å bruke skew eller free transform betyr ikke at jeg har laget dem. Ta felgene på axis concept. Tatt fra en ford conceptbil. Viss jeg finner dem på nettet og liker dem, skal jeg da ikke bruke dem fordi de ender opp i samme vinkel som dine? Fordi du brukte dem først?

Er selv imot "stjeling" men definerer det nok litt annerledes enn dere. Gidder ikke spør om å bruke noe som ligger tilgjengelig for alle på autogalleria.

Men sånn som en hel modd, eller noe brushet er selvfølgelig noe annet.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei.. er jo ikke sånt jeg mener.. selvfølgelig så kan man bruke de samme felgene så lenge man har funnet orginal bildet, men hvis du bruker de som er på bildet mitt er det litt annerledes fordi de kan være forandret på.. refleksjoner og sånt..

Okay, da er vi egentlig enige, men driver å skriver rundt hverandre :)

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider