Gå til innhold

Noen Som Har Sett Bilen Min I Dag!?!?

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herregud som alle syter her inne a!

Jeg synes det var en morsom liten spøk. Fyren prøver å skape litt miljø her inne, istedenfor alt svadapratet med 1000vis av prosjekter som alle skal mekke.

Skjerp dere!

La nå fyren få underholde oss som liker det!

Så kan dere andre bare ignorere han istedet? Skjønner ikke pointet med å skrive så mye dritt.

Dere kan jo bare adde rdl til ignore listen deres, så ser dere ikke mer til han.

Jeg for min del følger med på det jeg synes er morsomt / interresant, og akkurat nå for tiden synes jeg det meste kommer fra rdl. Spesielt det nye bilprosjektet hans. Ser spennende ut!

Synes alle henger etter han her jeg. Noe som: "Å rdl har laget ny post, der MÅ jeg inn og disse og skrive dritt og prøve å irritere han".

Nå er han kanskje litt vel hissig, tar vel litt vel på vei for tingene, men jeg syns nå det kan sammenlignes med en tiger i bur som alle stikker på med pinner eller no, til slutt vil den jo freake ut!

Syns alle kan slappe av litt og gi fyren en sjanse. Han virker jo veldig ålreit, bare med litt mer energi og sprøe påfunn. Jeg for min del synes det er positivt.

Moralen er: "Skal du skrive dritt, ikke skriv noe!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Herregud som alle syter her inne a!

Jeg synes det var en morsom liten spøk. Fyren prøver å skape litt miljø her inne, istedenfor alt svadapratet med 1000vis av prosjekter som alle skal mekke.

Skjerp dere!

La nå fyren få underholde oss som liker det!

Så kan dere andre bare ignorere han istedet? Skjønner ikke pointet med å skrive så mye dritt.

Dere kan jo bare adde rdl til ignore listen deres, så ser dere ikke mer til han.

Jeg for min del følger med på det jeg synes er morsomt / interresant, og akkurat nå for tiden synes jeg det meste kommer fra rdl. Spesielt det nye bilprosjektet hans. Ser spennende ut!

Synes alle henger etter han her jeg. Noe som: "Å rdl har laget ny post, der MÅ jeg inn og disse og skrive dritt og prøve å irritere han".

Nå er han kanskje litt vel hissig, tar vel litt vel på vei for tingene, men jeg syns nå det kan sammenlignes med en tiger i bur som alle stikker på med pinner eller no, til slutt vil den jo freake ut!

Syns alle kan slappe av litt og gi fyren en sjanse. Han virker jo veldig ålreit, bare med litt mer energi og sprøe påfunn. Jeg for min del synes det er positivt.

Moralen er: "Skal du skrive dritt, ikke skriv noe!"

Har ikkenoe annet å komme med enn:

Hjertelig takk for at NOEN ser positive ting her..

Jeg prøver bare å love opp her. etter al den drit-kjipe modell bil-bygginga og photoshop modding konstant.....

er jo ingen andre som ennå har prøvd å bidra med noe som kan være litt morsomt å se på ...!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoDEmASTeR

Faens lamer.

YOUR MOM LIKE IS IT!!!!

Fanes lamer?...

Hva får jeg i kjeft om jeg svarer på denne da??

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo morsomt at folk lager litt morro her da.. men om begge parter hadde klart å kanskje dempe språkbruken en smule kunne denne tråden blitt mye hyggligere.

RDl sier det han mener rett ut og er kanskje litt vel stor i kjeften, men i motsetning til alle som disser han her har jeg prata med han irl en gang han var å kjørt på jordet mitt og han virka da som en hyggelig kar han (og ascona for den saks skyld)

hva med å bare drite i å svare om du ikke liker det han gjør eller sier så blir det kanskje slutt på en del dritt på forumet her

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by libtom

keep up the good work RDL

råeste karen på forumet

jaha... Enda mere "ironiske" frekkheter ??

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Altså... hadde du lest etter så skrev han UP YOUR FACE.... da svarte jeg på den..

smartingen!

Jeg skrev In your face! Du vet ikke hva det betyr skjønner jeg.....

Du fikk igjen med samme mynt som du selv har servert så mange andre. "When you play with explosives, it can blow up in your face" get it ? Leker du med ilden....... osv.

Foresten: til de med så liten hukommelse, eller så liten fartstid på forumet at de ikke har oversikten over historieforløpet her. Lukk kjeften ! rdl fortjener all kjeften han får og det er derfor tråden ikke er stengt forlengst. Han må tåle behandlingen han selv gir andre. Er dere så tette i pappen at dere lar dere lure av medlidenhetsspillet hans ?

Og den gjøken som skrev "Gi ham en sjangse" , for guds skyld klapp igjen! rdl har fått så mange sjangser at Saddam Hussein hadde vært misunnelig !!! Han er godt vant med å drapstrue andre forumbrukere og gjør ikke annet enn å slenge dritt og forgude sitt store ego.

Som jeg skrev tidigere, det bør ta minst 6 mnd med normal oppførsel før noe av det han preseterer bør taes seriøst. 99% av det som kommer ut av kjeften hans er eder & galle. Da får han selvsagt det samme tilbake - det er jo tydeligvis det han liker !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alt skal kjøres som dritt mot rdl, her lager han en spøk (ok,kanskje ikke en bra spøk, kjipt å miste bilen)

men det er en spøk.

Som mange ser er nettop det,men isteden for å la det være med det må folk begynne å mene noe om bilen hans og han, det var vel ikke det det handlet om.

Når det ikke er mer å skrive om hvor stygg bilen hans er, da må folk gå videre for å si for en jævla idiot og drittunge rdl er. Nå kjenner ikke jeg rdl, og det kan godt være att han er en idiot,men han gjør noe iallefall, det være seg bra eller dårlig.

Og att noen skal henge seg opp i skrivefeil er helt håpløst, dette er vel et bil-forum ikke en grammatikk klubb..........;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg ble faktisk lurt i begynelsen. Syntes det var en god spøk jeg. Skulle ønske jeg hadde overskudd til å komme på sånt sjøl.:)

Denna tråden begynte bra og spekulasjonene var spennende de og RDL avslørte det hele på et riktig tidspunkt når spøken var avslørt. Syntes det var fair og voksent gjordt. Vi har alle sett de som ikke klarer å stoppe og det hele tar helt av.

Å disse RDL for gramatikk er ihvertfall ikke serlig voksent. At man komenterer når folk konsekvent bruker et dårlig skrift språk som blir vanskelig å forstå(sms, nynorsk, etc) syns jeg er greit men folk må få lov å være sosiale på nettet selv om dem har lett dysleksi. Burde jo vært kikka for lenge siden jeg om det var viktig.

Generelt så ikke si noe om man ikke har noe godt å si.

Nå kjenner ikke jeg RDL og har sett en del rar oppførsel fra han sin side tidligere men jeg kan la fyren lære av sine feil.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Jeg skrev In your face! Du vet ikke hva det betyr skjønner jeg.....

Du fikk igjen med samme mynt som du selv har servert så mange andre. "When you play with explosives, it can blow up in your face" get it ? Leker du med ilden....... osv.

Foresten: til de med så liten hukommelse, eller så liten fartstid på forumet at de ikke har oversikten over historieforløpet her. Lukk kjeften ! rdl fortjener all kjeften han får og det er derfor tråden ikke er stengt forlengst. Han må tåle behandlingen han selv gir andre. Er dere så tette i pappen at dere lar dere lure av medlidenhetsspillet hans ?

Og den gjøken som skrev "Gi ham en sjangse" , for guds skyld klapp igjen! rdl har fått så mange sjangser at Saddam Hussein hadde vært misunnelig !!! Han er godt vant med å drapstrue andre forumbrukere og gjør ikke annet enn å slenge dritt og forgude sitt store ego.

Som jeg skrev tidigere, det bør ta minst 6 mnd med normal oppførsel før noe av det han preseterer bør taes seriøst. 99% av det som kommer ut av kjeften hans er eder & galle. Da får han selvsagt det samme tilbake - det er jo tydeligvis det han liker !

Nå må du roe reka litt du også da. Er ikke bare RDL som har kort lunte.:D Jada jeg vet hva han har gjordt tidligere og måten han liker å formulere seg på, men det var ikke det han gjorde her. Ta han når han begyner og ikke når han blir provosert til å svare. Please la det her ligge nå. RDL har gidd seg. Kan ikke de andre også gjøre det.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Nå kjenner ikke jeg RDL og har sett en del rar oppførsel fra han sin side tidligere men jeg kan la fyren lære av sine feil.

Hele problemet er jo at han nekter å lære av sine feil og vil heller ikke høre på vennlig rettleding fra andre. Når den vennlige rettledingen går over til kraftigere korrigering svarer han bare med dobbelt så mye spetakkel.

Han har vært her inne under diverse forskjellige nick siden sommeren 2002 (sånn ca) og har ikke forbedret seg en ørliten dråpe engang ! Hvor lenge skal det pågå før det er greit å gi igjen med samme mynt ?

Jeg bare spør....

PS. Det fine med å ta det hele i denne tråden (kontra andre) er at han selv laget den. Tråden i seg selv var grei nok den, til dels festlig faktisk, men ganske velfortjent fikk han ødelagt tråden sin av folk som følte for å ta igjen med samme mynt han har gitt dem. Helt fair og absolutt fortjent.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår