Gå til innhold

Noen Som Har Sett Bilen Min I Dag!?!?

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

Originally posted by ToyotaExtreme

nå er det flere som har gitt ganske klart uttrykk for at de synes at det er nok drittslenging. denne gang var det ikke RDL som starta med drittslenginga. etter flere poster hvor folk sier at de synes at det er tull av folk å forsette drittslenginga, så presterer Du Ideal. å komme med Ikke 1 men 4!!! poster med dritt på rappen!! kan dere ikke bare la være nå? nok er nok... spøken var grei nok den.. men inntill dere andre klarer å finne på noe som er morsomt for oss andre, så hold kjeft med den drittslenginga... RDL er en av de få her inne som gir oss filmer og morsomheter.... fy faen... Er det virkelig så mange her inne som er av den oppfatninga at "du må ikke komme her og tro at du er noe"? RDL har, så vidt jeg kan se, roa seg mye siden sist gang... så gi faen i drittslenginga og se om ikke han blir enda bedre når han ikke blir angrepet av halve forumet hver eneste gang. Det er noen av oss ,som sagt ,som liker det han lager og setter stor pris på det han gjør og lager. Har aldri møtt RDL, så hvordan han er til vanlig aner jeg ikke, men jeg synes ikke han har gjort noe idet siste som rettferdig-gjør all den hetsinga....

bare min mening....

M.V.H

ToyotaExtreme

Men hallo.. :rolleyes: Har du ikke lest NOE av det RDL skriver/har skrevet??? Greit nok, han starta ikke denna diskusjonen men han er like flink til å slenge dritt forde! Når han begynner å kalle folk for homsegutter og mammadalter fortjener han ALL den hetsinga han får og litt til!! :mad:

Nå etter RDL (og Asscona??) kom tilbake til forumet ser du vel selv at det ikke er hyggelig stemning her.

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg synes rdl fortjener all den dritten han har fått i denne tråden. det er velfortjent. jeg har ikke hatt respekt for den gutten siden han for en stund siden gikk ut med en film der han og corvette (ascona) kjørte ut. han sa at corvette hadde blitt hentet med ambulanse og lå på sykehus. dette var i hans øyne en morsom spøk... jeg var ikke noen fan av han før det heller, men da forsto jeg hvor idiot han var og er. det er visse ting man bare ikke spøker med. såpass vett burde tilogmed han ha. :rolleyes:

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

jeg synes ikke han har gjort noe idet siste

Ærlig talt.. du kan da ikke ha fulgt særlig godt med de siste dagene.

Her er eksempler på RDL's fantastiske oppførsel:

Originally posted by rdl

La meg gjette...

Fattern din er prest... Moren din er nonne.. og du er jomfru?...

Originally posted by rdl

SOm sagt. du hakke skills til å kjøre fort du din lile inkompetente soper.

Originally posted by rdl

du homsegutt. hadde mora di lært deg å bruke den drtten du fikk da du ble født kalt en HJERNE!

Originally posted by rdl

Og du virker faen så håpløs til å skjønne en dritt!

Originally posted by rdl

Fy faen forno frekke jævler ass dere kan jo faen ikke lese.....

Originally posted by rdl

UP YOUR ÆSS!!!

Sa jeg at noen skulle synes synd på meg?.. jeg er jo ikke så overfølsom som dere vettu ganmmer'n. jeg klarer meg på egenhånd.. er stor gutt..

Eneste som derimot er morro å se på er hvordan drittunga klenger seg sammen mot en person som no overkåte rotter.......

Originally posted by rdl

men du er ikke gammal nokk ti lmoped lappen en gang. så jeg tviler på at du har noe du skule ha sagt!

Så, alt i alt, Toyotamann, synes jeg egentlig det du sier er bullshit

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har har lagt merke til at RDL sluttet å poste i denne tråden for lenge siden ?

Å slenge dritt tilbake kan med hevet øyebryn se ut som rettferdighet for ett øyeblikk, men akk man synker jo bare til hans nivå.

------------------------Below this line, you`ll find the morons------------------------

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Så, alt i alt, Toyotamann, synes jeg egentlig det du sier er bullshit

Du.. kanke du heller finne frem texten jeg SVARTE med de komentaerene til.!

Du er jævli flink til å finne mitt svar. hva med å fuinne GRUNNEN til at jeg sier det. eller er du helt på trynet til å skjønne en dritt?

Nå er denne disk :FÆRRI!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

er du helt på trynet til å skjønne en dritt?

Du er nå flink du :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ikke lage denne tråden lenger enn nødvendig og for å ikke bidra til mer dritt enn nødvendig, så kan de som vil diskutere dette mer med meg eller andre, ta det på PM. Jeg for min del gidder ikke å bidra til at det blir mer dritt i denne tråden, så har dere behov for å utrykke deres uenighet med meg og slenge dritt så send det til meg på PM. for da kan jeg med ett enkelt museklikk, slette det når jeg har lest. oppfordrer herved alle til å ta ALL dritt-slenging på PM hvis dere har et så stort behov for å slenge dritt, og ikke i alaskens tråder og poster.....

da har jeg vel forhåpentligvis uttrykt meg på en måte som er akkseptabel og spiselig for de fleste?

M.V.H

ToyotaExtreme

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt latterlig når du prøver å fremstille deg som SÅ utrolig moden her, men samtidig kommer med dårlig skjulte trusler i PM til meg, selv om jeg har bedt deg om å la være å sende meg PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les pm`en en gang til ideal. jeg skrev at jeg vil gjerne møte deg face 2 face for å diskutere, IKKE for å slå deg ned fordi at det holder jeg meg for god til. hvis du føler at det er en skjult trussel der, så anbefaler jeg deg å anmelde meg for trusler til politiet. jeg skal sitte her å vente til til innkaller meg til avhør. hmm? tror ikke jeg trenger å uroe meg no stort der egentlig.

slåssing holder meg jeg for god til, det er ikke noen god måte å bli enige på.... det er vel du åsså enig i ideal? som jeg så til ideal i PM, så vil jeg heller diskutere med han og andre face2face, da folk som regel ikke slenger så mye med leppa da og stemningen blir litt hyggeligere og diskusjonen blir mer sakelig. hvis du er uenig i denne fremstilling av hva jeg skrev til deg ideal så for alldel kom med din versjon... hvis du fant en skjult trussel i pmèn til deg så beklager jeg for det inntruffene, det var på ingen måte ment som noen trussel av noen form. kun min mening at det er bedre å diskutere face2face, da det er veldig lett å missforstå hverandre på nettet....

skjønner?

for siste gang: jeg,ToyotaExtreme, erklærer herved i alles påsyn, at jeg ikke, jeg gjentar IKKE har noe som helst ønske om å skade, true, eller skremme Ideal, ved et evt møte. Mitt ønske er kun å ha en seriøs diskuskjon, intet annet.

ok Ideal?

No Hard Feelings? mye bedre å møtes face2face over en kald øl vettu :skaal:

:)

M.V.H

ToyotaExtreme

edit: skål smiliesen funka ikke... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de pm'ene du sender er det nå stort sett du som slenger med leppa, men jeg gidder ikke sitte her å diskutere med deg når du forholder deg til ting på en slik måte som du gjør.

håper bare du er tøff nok til å si meninga di på et kommende biltreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideal, bare cut the cræp ok! Nå er denne diskusjonen færri! HAr du noe å si til meg? eller har du baller nokk til å fortelle alt det drittet du har sagt her, til meg FACE 2 FACE på gatebil f.eks.. så får du gjøre det!

Men nå er det slutt på dritt pratinga for nå er selv grensa MI nådd!!

Mods: Lukk denne tråden!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

HAr du noe å si til meg? eller har du baller nokk til å fortelle alt det drittet du har sagt her, til meg FACE 2 FACE på gatebil f.eks.. så får du gjøre det!

Dere to holder dere jo på et nivå som enhver sjuendeklassing ville skammet seg over!

Fatter ikke hva dere tenker på, når dere kommer med slike åpenlyse trusler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg håper du er tøff nok til å si meninga di på et kommende biltreff, at du faktisk tør å stå for det du sier, ikke bare er tøff bak skjermen. intet negativt ment med det der. kanskje litt dårlig formulert. håper at du er tøff nok til å stå for det du sier på nettet også på et biltreff. hvis er tøff nok til det, så er det en positiv ting Ideal. pga en litt dårlig formulering, så misforstod du meg ang det med å være tøff... :(

håper vi har retta opp i det nå?

:)

som sagt, det er er utrolig lett å missforstå hverandre på nettet.

denne gangen var det My Bad.... beklager Ideal.

Shake hands and be frirends?

M.V.H

ToyotaExreme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår