jødahl Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg skal godkjenne M3'en som ombygget. Hva skal til for at den blir godkjent, hva sjekker de osv? Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Går utifra de sjekker motorfester,understell og bremser. Så måler de vel effekt og så må du betale en avgift. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Mye må jeg regne med å betale? :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Spørs når bilen kom til landet, og hvor mye effektforskjell + volumforskjell det er ifra hva som står i vognkortet Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Den er nå regga som en 84 modell 320i. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 I en 320i er det vel ca 125-129hk kommer ann på hvordan motorstyring man har. Og en M3 har vel litt over 200hk. Er det ikke rundt 1000kr hesten eller no i avgift da, (vet ikke bare tror) så da kan du jo regne ut selv. Hipp hurra for Norge lissom :rolleyes: Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Er bilen førstegangs registrert i norge før 1 januar 1996 så skal du ikke betale noe avgifter for effektøkning, kun en liten slant for nytt vognkort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg skal godkjenne M3'en som ombygget. Hva skal til for at den blir godkjent, hva sjekker de osv? Meg bekjent så krever biltilsynet papirer fra fabrikkanten på forskjeller mellom de 2 modellene du bygger om ifra og til. Bmw norge gir ikke ut slike papirer så dermed kan det bli et problem å få det godkjent. Men om du tar deg en prat med biltilsynet så sier de nøyaktig hva de krever Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Det jeg har fått opplyst er at alt jeg behøver å gjøre er å levere den til BMW, betale 2000 kroner eller noe så fikser de den godkjent! Hvis alt stemmer da så klart med bremser osv.. Får nesten ta å ringe biltilsynet på onsdag. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Har bilen kun byttet motor? Ellers er alt av bremser osv org? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Det er en skjøtet M3, som står regga som 320i. Fronten er fra 320. Alt av bremser, støtdempere osv er M3. Understellet også så vidt jeg vet :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.