Gå til innhold

Over 300km/t på norske veier

Ranger emnet

M3ess/nos

Anbefalte innlegg

Her er iallfall den jeg har hatt liggende på PCen i noen år..

Eirik

feeet...ikke sett før... vil tro de syklistene hørte når han dro på på strekka der!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe...kjent fyr det der ja.

Mener han har samme etternavn som meg.

Er en gsxr 750 fra midten av 90-tallet hvis det er den filmen jeg tror det er.

Den sykkelen fra kawazaki heter Z1R, men den gikk ikke så godt som nymotens turbobygg.

Niks. Kawa = GPZ750 Turbo. Suzuki = XN85 Turbo. Honda = CX 500 Turbo. Husker ikke om Yamaha hadde en også. Kjørt alle de tre ovenstående,+ 3 spesialbygger og min.

GPZ-Turboen er den originalsykkelen med best potensiale... bedre stempler,oppgradert EFI (DFI som Kawa kaller det) og voksen snurre så har den rundt 190 hk... greit til "lett modda originalsykkel" å være. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gira ned i en sving, dermed slo turboen inn for fullt og bakhjulet spant av veien(tror jeg)

Kan skrive under på at det å gire ned to gir (når man tror man har girt ett) og så gi på ut av en sving ikke er dagens sjakktrekk.. men det gir god fart i blodpumpa. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en selv med en gsx'r, med turbo. Han kjørte på bakhjulet osv. Var et sted i midt-nord norge husker jeg, for man kunne lese av det ene skiltet.

Husker ikke hvordan sykkel det var, men husker at på videoen virka det som det var tidlig på morran, og han kjørte flere KM i strekning, sinnsykt fort og mye på bakhjulet. IGjennom noe trange små tuneller og sånt.

Savner den videoen, kan du legge ut en link eller noe sånt Dammed?

Evt gi meg noe link på PM?

Eiriksmil: var ikke den videoen, men var litt fin den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider