Gå til innhold

Noen som har sett en sliten Micra på avveie?

Ranger emnet

cyrus

Anbefalte innlegg

Vet det ikke er en kul bil, men den gikk og det er fortsatt kjipt å miste den. At ikke folk kan ligge unna. Vil gjerne ha den tilbake i hel stand, har du sett den så ta kontakt. Bilen ble stjålet fra en felles garasje på Stovner mellom søndag 02.03.2003 klokka 16:00 og mandag 03.03.2003 klokka 19:00.

1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat

1996 Audi A4 Avant 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og til forskjell fra deg, håper han at noen kommer å tar den.

Den er helt råtten. Hvis du får ett fett oppgjør, kan du sikkert kjøpe hans...billig.

Han har en spess letta Nismo-utgave uten choke og (snart-) flippfront.(etter at jeg nesten dro av fronten med B2600'n min under tauing)

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bare en ting som var litt dumt ingen tegn til skade på tenninga, hvordan er det mulig, hvis de ikke har hatt nøkkel?

Hva må du vite om en bil for å kunne bestille en nøkkel hos en låse smed?

Bilen ble jo funnet bare ei mil fra der den ble stjålet. Skjønner ikke helt dette jeg. Eneste som manglet i bilen var lyspæra og dekslet til taklyset. Kan ikke stjæle en bil på grunn av en slik småting. De hadde jo ikke tatt småpengene som lå i midtkonsollen engang.

1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat

1996 Audi A4 Avant 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cyrus

Bare en ting som var litt dumt ingen tegn til skade på tenninga, hvordan er det mulig, hvis de ikke har hatt nøkkel?

Hva må du vite om en bil for å kunne bestille en nøkkel hos en låse smed?

Bilen ble jo funnet bare ei mil fra der den ble stjålet. Skjønner ikke helt dette jeg. Eneste som manglet i bilen var lyspæra og dekslet til taklyset. Kan ikke stjæle en bil på grunn av en slik småting. De hadde jo ikke tatt småpengene som lå i midtkonsollen engang.

Har du unger?

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cyrus

Det er jo Japcrap..

Tenningslåser og dårlåser på gamle riskokere er ikke veldig bra akkurat, spesiellt gjelder dette Nissan og Mazda..

Jeg startet en Mazda 323 med husnøkkelen min for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider