Gå til innhold

Hvor mye koster det å trekke om stoler?

Ranger emnet

Tha sims

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på hvor mye det koster å trekke om alle setene i bilen? Trenger ikke være lukseriøst stoff. Har IKKE lyst til å gjøre det selv. Vet dere om noen som kan gjøre dette (uten om han meksikaneren på pimp my ride :)). Eventuelt hvor mye det koster.

Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg lurer på hvor mye det koster å trekke om alle setene i bilen? Trenger ikke være lukseriøst stoff. Har IKKE lyst til å gjøre det selv. Vet dere om noen som kan gjøre dette (uten om han meksikaneren på pimp my ride :)). Eventuelt hvor mye det koster.

Leste en artikkel om noe slikt en gang. Da var det et firma som trakk om stolene i nyere Toyota. Tror det kostet 10.000 for en MR2 og 15.000 for en Rav 4. Da var det skinn med Alcantara i midten.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel om noe slikt en gang. Da var det et firma som trakk om stolene i nyere Toyota. Tror det kostet 10.000 for en MR2 og 15.000 for en Rav 4. Da var det skinn med Alcantara i midten.

Takk for respons.

Som jeg sa er det ikke så viktig at det blir så lukseriøst. Det viktigste er å komme på en akseptabel pris. Du/dere har ikke hørt om noe billigere?

Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et firam i sverge skulle sy meg nye skinn setter til 240 for 20 - 25000,-

må finne meg et båtblad når jeg kommer jeg skal på jobb igjen (skipperen) leser alt av båtblad.

Så kanskjen jeg finner noen som er billiger, men dersom det er noen som finner en plass som syr billlig legg ut adressen til de her da vel..

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i kontakt med en kar her på forumet som driver med sånt..

Kan jo legge ut hva jeg fikk svar på i mail fra han da jeg spurte om han kunne trekke om min bil:

Jan Krakevik [krakevik@online.no]

"Det spørst jo hva du vil trekke, men stoler bakseter og dørsider og noe div ting og tang som kan trekkes om 10000- 15000.

skinn koster ca 450kr pr kvm

vi kan trekke om alt innen bil, ratt gearkuler ect

mvh

jan

97193900"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i helvete.... 15-20 000

Da er det jo bedre å kjøpe brukt skinninteriør da, det får man jo ned i 8-12 000 avhengeig av bilen...

Og da er det orignalt også...

Det er et par firmaer i oslo som trekker om for Taxier, det er ikke så dyrt, men da blir det ikke så lusuriøst heller da..

Sjekka det opp en gang, tror jeg fant en annonse baki autofil eller noe, husker ikke mer enn det...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å få originale Mercedes Benz CLK seter i skinn? eller noen som syr dem i originale MB skinn? finner ingen firma som gjør det uansett hvilket ord jeg søker på google...

CLK-p0w

Det var et firma i brobekkveien i oslo som drev med salg og styling av biler.

De ordna skinnseter på en lyseblå clk de solgte. Var nok ikke "originalt" men setene så bra ut ihvertfall. Tror de sendte hele interiøret til Tyskland eller noe. Det trakk også om dørsider og sånn...

Firmaet lå inn til venstre rett før Excide sønnak når man kjørte fra alnabru og opp til bjerke.

Utover dette stod det i siste autofil at Karroseri-interiør (22254267) på Kaldbakken i Oslo og Lakkeringsindustri As (62962165) på Skarsnes trekker om seter.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider