phnx85 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg har oppdaget er litt mystisk problem, speedometeret kutter av og til. Nåla ramler bare helt ned og vil ikke "lystre". Turtelleren og alle andre målere fungerer helt fint. Feilen varer kanskje i 1/2 minutt så fungerer den igjen. Det har riktig nok bare skjedd to ganger. Hadde problemer med lysene tidligere. I følge verkstedet var det kortsluttning i ledningsnettet bak. Det er fikset nå, men kan det ha noen sammenheng med at speedometer kutter? Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg har oppdaget er litt mystisk problem, speedometeret kutter av og til. Nåla ramler bare helt ned og vil ikke "lystre". Turtelleren og alle andre målere fungerer helt fint. Feilen varer kanskje i 1/2 minutt så fungerer den igjen. Det har riktig nok bare skjedd to ganger. Hadde problemer med lysene tidligere. I følge verkstedet var det kortsluttning i ledningsnettet bak. Det er fikset nå, men kan det ha noen sammenheng med at speedometer kutter? ja spidoe går jo kun på elektriske singlaler så den han nok ha samenheng. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg