Gå til innhold

Golfen min

Ranger emnet

oey

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd om golfen min, men førsteposten blir nok litt annerledes enn først tenkt.

Har fått på senkefjærer nå, pluss senkeskåler fremme. Ble veldig bra syns jeg.

Tingen er at det har snødd litt i dag, ikke mer enn at det smeltet ganske fort.. Tidligere i dag vertfall. Kom nettopp fra en kompis, og på det verste var det 5cm snø (og kupert terreng som vanlig). Så selv om bilen ikke er senket mer enn 55/40 fikk den brøyta litt i dag :/

Slenger med et bilde for å illustrere.. :P

vinter.jpg

Synes det er litt drøyt med slikt vær 15. mai, men har en liten drøm om at brytebilen må kjøre først i 17.mai-toget.. :D

Faktisk meget lyst ute kl 03.15 her da..

Kommer mer om bilen når snøen har smeltet..

92 VW Golf III GL 1.8

77 VW Golf I GLS 1.6 (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lage en tråd om golfen min, men førsteposten blir nok litt annerledes enn først tenkt.

Har fått på senkefjærer nå, pluss senkeskåler fremme. Ble veldig bra syns jeg. Tingen er at det har snødd litt i dag, ikke mer enn at det smeltet ganske fort.. Tidligere i dag vertfall. Kom nettopp fra en kompis, og på det verste var det 5cm snø (og kupert terreng som vanlig). Så min selv om bilen ikke er senket mer enn 55/40 fikk den brøyta litt i dag..

Slenger med et bilde for å illustrere.. :P

vinter.jpg

Synes det er litt drøyt med slikt vær 15. mai, men har en liten drøm om at brytebilen må kjøre først i 17.mai-toget.. :D

Faktisk meget lyst ute kl 03.15 her da..

Kommer mer om bilen når snøen har smeltet..

HEHE :D

Surt! Her nede har det vært sol og varmt i noen dager! :D DIGG!!

Så ut som en pen bil det der, under den hvite stylinga! ;) :rolleyes:

Smell ut mer bilder!

Fler planer el?!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Ble dårlig me posting her.. litt feilprioritering av tid rett og slett.. :/

Har jobbet mye med carputer-prosjekt, og ble ferdig med det i sommer.

Skal prøve å fixe en bedre beskrivelse av skjermmonteringen i slutten av uka.. Men nå skal bilen selges.. Ufattelig surt, men trenger pengene..

Noen som har peiling på hvor mye jeg kan få? Relativt bra teknisk..

Bilder

Annonse

92 VW Golf III GL 1.8

77 VW Golf I GLS 1.6 (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider