Gå til innhold

Deler gis bort

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

Følgende deler GIS BORT ved avhenting senest 16.mai:

Baksete 245 (seterygg må demonteres). Meget pent grått stoff. DENNE ER NÅ PAKKET GODT NED BLANT ANNEN DRIT I VRAKET SÅ DEN UTGÅR

Venstre baklykt, ny type med 6 ruter. Hel og grei, men ikke strøken GITT BORT TIL mikaelsvolvo

Panser '86-mod. Rustfritt. 99,9% strøken. Kun ett bittelite sår. SETTES NÅ PÅ LAGER SÅ FÅR VI SE OM NOEN VIL KJØPE DET SENERE. UTGÅR!

M47 m/fremre del av mellomaksling. GÅR NÅ PÅ LAGER, SÅ DENNE UTGÅR OGSÅ!

M45

Jeg trenger et helsnute panser, venstre lykterammer til am-front, høyre fjernlyslampe til am.front, et 242 førersete (samme hvilken farge og stand, kan godt være slitt), sikkerhetsbelte førerside til 74-85 (tror det er likt), fører og passasjerdør, bagasjelokk og forskjermer samt diverse kromlister. Alt til 242. Hvis noen har en eller flere av disse tingene liggende og vil bytte, så hadde jeg blitt veldig glad! :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som vil ha gratis saker? MÅ ikke ha noe i bytte, er bare et ønske HVIS noen har noe de ikke trenger som jeg trenger. Hvis ikke noen har, så er det bare å komme og hente delene før jeg pakker dem ned i delebilen for bortkjøring. Er bare glad til for å bli kvitt det! Jo mindre jeg må stappe vraket fullt av desto enklere blir den å flytte på. :)

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ett par førerseter til 242.. har ihverfall ett jeg ikke har bruk for. er beige stoff med alle reguleringer og setevarmer (funker?)

Har delene kommet forresten?

Blir vel kanskje dyrt å sende hele setet....?

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. fant lappen i posten når jeg kom hjem i dag så har ikke rukket å henta dem enda ;)

du skal ikke regne med at å sende et sete er billig.. for det første er det tungt og for det andre stort..

å med postens måte å regne med volumvekt så blir det jævla dyrt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. fant lappen i posten når jeg kom hjem i dag så har ikke rukket å henta dem enda ;)

du skal ikke regne med at å sende et sete er billig.. for det første er det tungt og for det andre stort..

å med postens måte å regne med volumvekt så blir det jævla dyrt ;)

Hva skulle du hatt for å skru av vippemekanismen på setet og sende den i posten da? Er jo egentlig bare den jeg trenger...

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kommer an på hvor mye jobb det er, kan sikkert se på det en dag men må jo plukke ifrahverandre hele setet.. :p

Kan sende deg en tegning så ser du hva det er. Er ikke store jobben. 15 minutter tenker jeg.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende deler GIS BORT ved avhenting senest 16.mai:

Baksete 245 (seterygg må demonteres). Meget pent grått stoff.

Venstre baklykt, ny type med 6 ruter. Hel og grei, men ikke strøken Gitt bort til mikaelsvolvo

Panser '86-mod. Rustfritt. 99,9% strøken. Kun ett bittelite sår.

M47 m/fremre del av mellomaksling.

M45

Jeg trenger et helsnute panser, venstre lykterammer til am-front, høyre fjernlyslampe til am.front, et 242 førersete (samme hvilken farge og stand, kan godt være slitt), sikkerhetsbelte førerside til 74-85 (tror det er likt), fører og passasjerdør, bagasjelokk og forskjermer samt diverse kromlister. Alt til 242. Hvis noen har en eller flere av disse tingene liggende og vil bytte, så hadde jeg blitt veldig glad! :D

Åssen er M47 kassa?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er M47 kassa?

Mvh Erik

Den fungerte helt fint. Hverken hørte eller merket noe spes ved den.

Edit: Har nå funnet plass å lagre den, så da utgår den. M45'n kan fremdeles hentes GRATIS!

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider