Gå til innhold

Deler gis bort

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

Heisann. Har du ett tlf nummer jeg kunne ringt deg på ?

Bor ikke så langt ifra deg og kunne trenge noen deler..

Du kan ringe meg på 40457145. Det er nå bare M45'n som gis bort gratis, men jeg har fremdeles en hel del saker og ting til Volvo som kan selges. Blant annet 4 strøkne dører til sedan/stv. Disse kan kjøpes noen dager til, før de mest sannsynlig går på vraken.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

du kan få 242DL lister av meg!

vil nødig kaste de, da jeg vet de er sjeldne!

får komplett, forutenom høyre dør og hs.b.

jeg har høyre-dør, så om du skaffer meg en GLT list til høyre dør (kan betale 200kr), så kan du få den også! mangler hs.b. listen, men man kan skjøte 245 og 244 DL lister.

de har chrome, men en smal sort stripe i midten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du trenger venstre lykteramme til am. fronten. Mener du selve innfestingsramma, eller den pynteramma som går utapå lyktene?

Jeg har liggenede et helt sett med slike lykter, så høyre fjernlys kan du vel få kjøpe av meg.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du trenger venstre lykteramme til am. fronten. Mener du selve innfestingsramma, eller den pynteramma som går utapå lyktene?

Jeg har liggenede et helt sett med slike lykter, så høyre fjernlys kan du vel få kjøpe av meg.

Jeg mener pynteramma (chrome-ramma) som ligger utenpå/rundt lyktene.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener pynteramma (chrome-ramma) som ligger utenpå/rundt lyktene.

Ok, dem har jeg bare 2 av, og de sitter på bilen.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dem har jeg bare 2 av, og de sitter på bilen.

Men jeg trenger høyre fjernlys da! For der sitter det en sånn lykt med integrert pære.... noe dritt den dagen den ryker, også er ikke lyset og strukturen i lykteglasset helt likt den andre.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trenger høyre fjernlys da! For der sitter det en sånn lykt med integrert pære.... noe dritt den dagen den ryker, også er ikke lyset og strukturen i lykteglasset helt likt den andre.

Er ikke noen integrert pære der?

sitter vanlige H1 pærer i glassa mine, veit det er forskjell på høyre og venstre pga spredning i glasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

du kan få 242DL lister av meg!

vil nødig kaste de, da jeg vet de er sjeldne!

får komplett, forutenom høyre dør og hs.b.

jeg har høyre-dør, så om du skaffer meg en GLT list til høyre dør (kan betale 200kr), så kan du få den også! mangler hs.b. listen, men man kan skjøte 245 og 244 DL lister.

de har chrome, men en smal sort stripe i midten..

listene dine, er det den feite typen med chrome i eller er det de ultratynne listene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter vanlige H1 pærer i glassa mine, veit det er forskjell på høyre og venstre pga spredning i glasset.

Det er bra. For jeg vil ha en med vanlig pære i (H1 eller hva det er som sitter i dem), pga den som sitter der nå har integrert pære... en kloms som har bytta ut den originale reflektoren/lampa.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I usa ble de levert med slik integrert pære..

det er tre typer reflektorer til de lyktene:

integrert pære

"vanlig" med h1

og en som er laget av cibie (ikke hella)

cibie har parkpære også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider