Gå til innhold

Bilder fra Innercitymeet!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

yepp her er bilder

http://home.online.no/~osmaavik/Bil/Inner%20City%20Meet%2014%20mai/

alle er tatt av mej :P, så dem er vell ikke like bra alle sammen, men dem funker vell vil jeg tro.

Selv syns jeg turen var kjempe morro, de 2 siste timene blei kanskje litt kjedelige fordi de fleste hadde fått sett det meste etter noen timer. Dro nedover med fobo og ilduce, begge ble som sagt også stoppet på veien noe som kostet dem dyrt! :/ kjipe greier det der..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg, men trodde at bilene som skulle stille ut skulle være blodstyla og gjennomførte? Er ikke den mest gjennomførte bilen jeg har sett.. :rolleyes:

civic2.JPG

No offence til bileier.. Fet bil ellers, bare syntes det var rart at mange fikk avslag når man ser denne bilen, er jo mange av denne sorten rundt i landet..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg, men trodde at bilene som skulle stille ut skulle være blodstyla og gjennomførte? Er ikke den mest gjennomførte bilen jeg har sett.. :rolleyes:

civic2.JPG

No offence til bileier.. Fet bil ellers, bare syntes det var rart at mange fikk avslag når man ser denne bilen, er jo mange av denne sorten rundt i landet..

Stussa en del på den Cupwing saken jeg og... Om det var den du sikta til.

Pluss at den breddinga ser ut som den stopper i løse lufta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stussa en del på den Cupwing saken jeg og... Om det var den du sikta til.

Pluss at den breddinga ser ut som den stopper i løse lufta...

Tenkte på cupwingsa som satt både foran og bak, dårlig passform på fangere og det at breddinga på skjermene bare stopper i løse lufta.. Synes også det var litt rart med originale baklykter, felga fyller heller ikke breddinga i bakskjermen..

Vet ikke om det var en slags perleeffekt i lakken eller om det faktisk var fargeforskjeller her og der.. :rolleyes:

Men som det er sagt før: "uansett hva du gjør er det alltid noen på bilforumet.net som ikke liker det" :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett bilde jeg tok på bilmek. treffet som nylig var på rudskogen.

ToyotaAvensis.jpg

Så denne bilen på lørenskog her om dagen....

Så innmari fin ut "live"

Skikkelig gjenomført denne bilen syns nå jg...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på cupwingsa som satt både foran og bak, dårlig passform på fangere og det at breddinga på skjermene bare stopper i løse lufta.. Synes også det var litt rart med originale baklykter, felga fyller heller ikke breddinga i bakskjermen..

Vet ikke om det var en slags perleeffekt i lakken eller om det faktisk var fargeforskjeller her og der.. :rolleyes:

Men som det er sagt før: "uansett hva du gjør er det alltid noen på bilforumet.net som ikke liker det" :)

det var en slags kamelon/perleeffekt i lakken, men ville aldri valgt den lakken får det så faktisk ut som det var fargeforskjell..

hehe eiern viste heller ikke om det var en 97 eller 96 modell når ilduce spørte han..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider