Gå til innhold

Espens førstebil; BMW 316i sedan

Ranger emnet

Espen|3k

Anbefalte innlegg

Fin bil du har fått tak i der. Liker planene dine, bra du ikke hopper rett på rieger og annet jall.

Lykke til :)

Takk takk =) Innmari fin bil du har å ;) Forskjellen på våre er at din er RÅ og min er bare pen hehe :) Men jeg har lyst til å kjøre nogenlunde farge kombinasjon med bil/felger som deg da. Gullfelger på grå bil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, felger handla jeg av waagelig på forumet her, og det gjør alt på en e30 sammen med senking!! har hvite blinkers i fangeren foran, det hjelper og!

Skal få ut none bilder etterhvert men... TTT

*-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt?

x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P.

x-1997 Peugeot 106 Rally

x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V

x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være gledesdreper espen, men må jo nesten nevne bulken i panseret og høyre forskjerm da, og div småriper i lakken her og der. hihi!!! :-)

Næmmen, er det deg. For å være ærlig så har jeg aldri selv sett den bulken i panseret, er bare pappa og du som har lagt merke til den hittil, går jeg ned å ser etter den nå ser jeg den nok, men det sier vel litt. Og den på høyre forskjerm er rimelig minimal den også, og de ripene som er er nesten borte alle mann etter den grundige poleringen og rengjøringen på lørdag, var år og dag siden den lakken hadde blitt vedlikeholdt... Så nå må du ikke overdrive her Jonemann notin Syns jeg har sett en bulk i ditt panser også, etter 316 drifting på glatta i skolegården :) Men nok snikksnakk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten nettop vært nede å lakkert tromler og kalipere svarte, fornøyd =) Ble pent... Glasslakk til baklyktene fra Norwegian Modellers (hobbyforretning som selger radiostyrte biler, båter etc) skal kjøpes inn snarest, lørdag eller til uka. Mye å gjøre på skolen om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken i lakken og fine planer :)

Bror mi har lik, samme årsmodell, bare hvit. Den sto et halvt år under pressenning med takluka åpen. Så ble det kondens på pressenningen som rant inn i bilen. Dette førte til jordslag på begge setene foran

Si ifra om du skal selge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316i er en fin motor. hehe!!!

Du får ta den med i morra og prøve den på Våler da Jon =) Så skal vi se hvor lang tid den motoren blir i bilen ;) Jævla heldiggris! (Internt hehe... Jeg skulle egentlig være med kameratgjengen til våler å kose meg hele helga, men det satte skolen en stopper for ved å sette meg opp på heldags på lørdag! Noe jeg må ta for å stå i forpult bedriftsøkonomi! Kjempemessig... For jeg har ikke gleda meg lenge til Våler liksom! Skolelei ass... Kommer kanskje opp på søndagen da, sikkert fyllesjuk og jævlig men må jo opp hvis jeg først kan :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider