Gå til innhold

Espens førstebil; BMW 316i sedan

Ranger emnet


Espen|3k

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Har du gjordt noe med bilen eller? Savner bilder :)

 

Er og har alltid vært bilder i førsteposten =)

 

Senkefjærer kjøpte jeg i juni men de er enda ikke på :wonder

 

Nå blir det til at det kommer på sammen med nye sommerdekk og felger til våren =) Forhåpentligvis 17" MO's i gull, får se hvor mye spenn som er igjen etter russetia :s Kommer vel et par hertz 6x9 snart og hvite blinkers foran og på sia, har satt i en cd spiller jeg fikk av jondepon :) Og lakkert nyrene svarte, samt lakka baklyktene røde, legger ut bilde av det i førsteposten nå, det har ligget på e30klubben en stund da. Må jo legges til at bilen var tross alt på gatebil rudskogen i juli ;D Skal kjøpe russebil og greier så blir litt lite prioriteringer nå på høsten/vintern. Nye goodyear piggdekk er snart i hus da :) Skakke gjøre så veldig mye med bilen, tror jeg kan tjene på å selge den så original som mulig, felger og litt andre ting blir altså ikke solgt med... Har veldig lyst til å begynne på et prosjekt til neste år, 2 dørs E30 :) Planene er mange, men alt kommer an på hva jeg skal til neste år, friår eller skole og hvor jeg eventuelt skal gå på skole.

 

Lappen kommer i desember Thomas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje kosta på meg en is-leppe også da. :)

 

Nå må du lese grundigere Jon! Se førsteposten min ;) Jeg får prøve å holde den på da, og ikke knerten i vinterdrifting :hammer I motsetning til vinterdrifter nr 1 Jon :D :win

 

Hehe skakke si noe jeg :P Blir spennende å se hvordan det går i vinter :) Henter nye piggdekk i morra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du lese grundigere Jon! Se førsteposten min ;) Jeg får prøve å holde den på da, og ikke knerten i vinterdrifting :hammer I motsetning til vinterdrifter nr 1 Jon :D :win

 

Hehe skakke si noe jeg :P Blir spennende å se hvordan det går i vinter :) Henter nye piggdekk i morra da :)

Var det en mobb?

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår