ZtilongZ Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg hadde full bil i går, og to kamerater satt bak... Det er ikke de letteste kameratene jeg har, og tilsammen veier de ca. 200 kg. :P KRAFTIGE karer... Det tilsvarte ca. 50/60mm senk. Da jeg begynte å kjøre eller når jeg kjørte over fartsdumper og ga på litt igjen så "knaka" det bak i bilen... Er dette hjulene som går i hjulbuen, eller er det noe skumlere? Denne lyden har også kommet en annen gang når jeg hadde full bil med tre litt lettere personer i bilen bak :P (Jeg turte ikke å høre på lyden mer, så en av de måtte flytte seg over i en annen bil :P) Han ene snakka noe om at det kunne være foringene??? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Enten dekka som du sier, eller så er det bakstillinga som tar borti eksosrøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Enten dekka som du sier, eller så er det bakstillinga som tar borti eksosrøret. Hvorfor kommer det sånn KNAKElyd om bakstillinga toucher eksosrøret da? flushit Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg ville heller tro det var noen foringer eller oppheng som er gåent. Min knaker godt bare jeg lener meg på den, der er det foringene som er gåene. Men jeg vet jo ikke nøyaktig HVA slags knakelyd du har :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg ville heller tro det var noen foringer eller oppheng som er gåent.Min knaker godt bare jeg lener meg på den, der er det foringene som er gåene. Men jeg vet jo ikke nøyaktig HVA slags knakelyd du har :) Er liksom en mellomting mellom knaking og knekking :P Vet ikke hva jeg kan sammenlikne med egentlig, men bra er det hvertfall ikke... :rolleyes: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Har en lignande lyd sjøl fra bakstillinga, det er et slags dunk/knekklyd som kommer i sving når det gjerne er litt dumper i vegen og det er mye vekt på hjulet. Lurer på om kan vere ei litt slapp foring eller noe? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Knaking er vanlig når du monterer senkesett på en hittil usenka bil. Det er da foringene i innfestingene til bakstillinga som knaker. Her har senkinga foregått vha. noen ikke-lettvekts-kamerater og du får samme effekten;) Det kan selvfølgelig være andre ting som knaker, men jeg tipper på foringene. Knaker det ellers til vanlig? Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Knaker det ellers til vanlig? Nei, aldri... Kun når jeg har litt "last" i baksetene.... i dette tilfelle to kraftige karer, og den eneste gangen før når vi var 5 i bilen, da som du sier når vi svingte litt brått inn på KIWI'n og sånt.. Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg