Danielen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg har da en 92 modell 323 LX som går som en skillpadde:P og lurte da på om det fantes små forandringer som ikke er av de mest krevende og dyre som kan gjøre at den går bittelitt bedre?:P Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 heisann! :) du har jo de vanlige greiene, som bedre plugger, sportsluftfilter, effektanlegg(eksos) :) det er de enkleste grepene du kan gjøre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Noen luftfiltere som passer og anbefales? Samme med plugger og effektanlegg? 1,3l LX 93 mod Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 simons er billig. kn eller greenstuff funker vel? plugger er jeg ikke sikker på hva du bør velge Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg har da en 92 modell 323 LX som går som en skillpadde:P og lurte da på om det fantes små forandringer som ikke er av de mest krevende og dyre som kan gjøre at den går bittelitt bedre?:P Det desidert enkleste og billigste er å hive ut dritt fra bilen som du ikke trenger; * Reservehjul trenger du ikke, kjøp en punkterings-skumboks * Hvis du har jekk i bilen, kast den også ut * Finn noen skikkelige lette felger, ikke har for store hjul, da akser den dårligere. * Ta av katalysator og enten tøm den for innmaten, eller erstatt den med et rør.. * Stikk innom Mekonomen elns og kjøp deg en feit bakpotte, hjelper på lyden ivertfall.. De selger universale potter(Simons) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg