Brandtenborg Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Er det noen som vet om noen nettsteder hvor det blir solgt kufangere? Har en Fiat Doblo jeg kunne tenke meg dette på! Trodde ikke man fikk noe sånt til den, men så en som hadde det og tenkte at det ville blitt kult på bilen min også! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 http://www.bgnor.no har kanskje Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Denne leveres av BGnor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Mer myggfanger enn kufanger det der :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Mer myggfanger enn kufanger det der :) Er vel egentlig ikke helt uenig. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Mer myggfanger enn kufanger det der :) Jaja... Mygg eller ku.... Samma det... Begge deler lager merker i bilen! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg