Gå til innhold

Min bruksbil Granada 2.3 L jubileum 85

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen jævla homoer har rappa felgene mine! 500 kr for tips som fører til at felgene blir funnet. 10000 spenn til de som kverker jævlene og bringer meg hodene deres i en sekk! :fire: Se her: http://www.bilforumet.no/topic/76738-stjålet-mega-wheels-luxera-17-22545/?do=findComment&comment=791157

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Da var 40\40 lesjøfors senk ankommet.. Så da blir det skruing i helga ;) Bilen selges bare hvis jeg får det jeg vil ha for den, hvis ikke hiver jeg i v8 når jeg er ferdig med lærlingetia og ikke er avhengig av bil hele tia ;)

Men da håper vi på enda en granada v8 her nord :D

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :D Har MEGET lyst på en 351 med injection.. Men det blir kanskje litt mye strev å få til? Kan hende jeg venter til skattepengene kommer til jeg begynner ;) Skattepenger + feriepenger = 40-50 tusen ;) Burda komme et lite stykke med det ;) Men hvis jeg finner en bra motor før det, så kjøper jeg den jo seff ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan ledninger/finner noen som kan ledninger er det vel ikke noe problem.

Lurer litt på hvordan det blir med plass i høyden.

Injection anlegget bygger vel endel ut/opp?

Bøyer du om eller får laget deg et nytt stab stag foran så tror jeg det skal gå bra. På min har jeg et par mm klaring fra svignings demper til stabstag.

Hadde ikke staget vært der kunne motoren kommet kanskje så mye som 50mm lenger ned.

Jeg har vel såvidt brukt 20 000 på motor, og "instalasjon" av den.

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verre.. Da burde jo være mulig å få i en 351.. Hmm, holder det med 2.8i bremser rundt om, eller må det mer til?

Hvilke bremser du må ha kommer ann på hvor mye mer vekt du laster i bilen og om toppfarten endres.

Kan bruke 2.8 bremsene med 302/5.0L.

Men 351/5.7 veier litt mer da, hvor mye veit jeg ikke. Kontakt biltilsynet og hør når du veit ca hvor mye mer vekt det blir i forhold til 2.8.

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider