Golden Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Pops har sett på en 02 modell 525 dat med 163 hester, men han er keen på litt mer hester/nm Noen her som vet hva han kan velge mellom, chip eller andre muligheter...? og hva han kan få ut.... Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Chip gir ingen fantasihester, men derimot ekte og dessverre altfor få. KCR-effektboks er tingen på tds-utgaver. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Pops har sett på en 02 modell 525 dat med 163 hester, men han er keen på litt mer hester/nm Noen her som vet hva han kan velge mellom, chip eller andre muligheter...? og hva han kan få ut.... Jeg ville tatt en tur til Turbo Karlsen i Mjøndalen med bilen. Han tok 7200,- for trimme min forrige bil (110hk HDi), det samme kosta KCR boxen til bilen min.. Valget ble da enkelt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg ville tatt en tur til Turbo Karlsen i Mjøndalen med bilen.Han tok 7200,- for trimme min forrige bil (110hk HDi), det samme kosta KCR boxen til bilen min.. Valget ble da enkelt. :) Hva gjorde turbo-Karlsen med motoren? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Hva gjorde turbo-Karlsen med motoren? Han lager en ny chip som han programere optimalt for hvordan bilen din går, på daværende tidspunkt. Brom brom... Full fres etterpå da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Han lager en ny chip som han programere optimalt for hvordan bilen din går, på daværende tidspunkt. Brom brom... Full fres etterpå da. Han brukte Unichip og justerte på ruller altså? Men det kan da neppe gi stort flere hk enn KCR? Med KCR fikser man jo også jobben på egenhånd. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Han brukte Unichip og justerte på ruller altså? Men det kan da neppe gi stort flere hk enn KCR? Med KCR fikser man jo også jobben på egenhånd. Jeg har utskrift her som sier 148hk og 330nm. Husker ikke tallene jeg fikk av KCR, men det var mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Ok, takker for svar men hvor mye hester/nm får pops av chippene som finnes da? noen andre som "trimmer" 5serien? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Ok, takker for svar men hvor mye hester/nm får pops av chippene som finnes da? noen andre som "trimmer" 5serien? Du burde spørre på 5 serie delen av BMW delen av bilforumet Chris... Eventuelt på bimmers.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg