Gå til innhold

Hva blir det neste??

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nå for jævlig at folk ikkje skal få kjøpt røyken sin til de tidspunkt de vil.

Røyker ikke selv, og hadde ikke lidd noe nød, om ingen andre hadde gjort det heller, men det er vel nesten det samme som å kun selge bensin/diesel i åpningstidene for ølsalget. Bensin er ikke bra for miljøet det heller, bensin er en viktig faktor for å få kjøre, kjører du, kjører du for fort, kjører du for fort kræsjer du, kræsjer du er du ett utlegg for samfunnet i likhet med røykere.

Litt av emnet, men dere skjønner............

Kvinlige politikere har mange gode forslag i det siste må eg si.

Men eg gjør stort sett som eg vil fordet.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

ender bare som med alkoholen... folk begynner å lage det hjemme :D

Forøvrig, røyking er upoppis.. bare bimbo-teens uten egen vilje og asconna-rånere røyker vel nå til dags? Ja, og så dem som har røyket så lenge at det er håpløst å slutte da.. gamle skrell på jobben feks..

Kjenner meg ikke igjen i noen av beskrivelsene, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Kjenner meg ikke igjen i noen av beskrivelsene, jeg :)

Joda, du går i kategorien bimbo-teens :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Store pupper og blondt hår, det er meg. :)

bimbo-teens'a har vel som regel ikke så veldig store pupper i "røyke-alderen.." :op

menneh, hvem er det som røyyker nå til dags a? noe så usælt og harry..

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

bimbo-teens'a har vel som regel ikke så veldig store pupper i "røyke-alderen.." :op

menneh, hvem er det som røyyker nå til dags a? noe så usælt og harry..

Er det noe som heter "røykealderen"? Jøss, det visste jeg ikke. :)

Mvh Marius

-som har fått boken "endelig røykfri" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Røyker ikke selv, og hadde ikke lidd noe nød, om ingen andre hadde gjort det heller, men det er vel nesten det samme som å kun selge bensin/diesel i åpningstidene for ølsalget. Bensin er ikke bra for miljøet det heller, bensin er en viktig faktor for å få kjøre, kjører du, kjører du for fort, kjører du for fort kræsjer du, kræsjer du er du ett utlegg for samfunnet i likhet med røykere.

Bensin/diesel er jo et krav for å komme seg fra A til B noe som kan til tider være nyttig. Jeg kan ikke helt skjønne at røyking kan være nyttig og derfor faller poenget ditt litt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensin/diesel er jo et krav for å komme seg fra A til B noe som kan til tider være nyttig. Jeg kan ikke helt skjønne at røyking kan være nyttig og derfor faller poenget ditt litt bort.

Det var bare for å dra en håpløs sammenlikning slik at man fikk frem hvor dumt dette forslaget var.

Bensin var kanskje ikkje det beste eksempelet, men det finnes folk som er like avhengig av nikotindosen sin som eg er av bilen min.

Personlig røyker eg ikkje og klarer meg fint uten at folk gjør dette i min nærhet, men eg synes fremdeles dette var ett tåpelig forslag. For når de er ferdig og har isolert alle røykerene på en egen øy, der de må leve i isolat, så begynner de vel å lete etter nye offer, noe som kan føre til at de skal bilbruken enda mer til pers enn de alerede er (hvis det går an)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider