Gå til innhold

Hva blir det neste??

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

jeg ser ikke problemet i at anti røykere tar sånn på vei at vi røyker?

ting som er hat er foreldre med unge i fanget og blåser røyk i trynet på ungen. og seff er vel røyk irriterende på cafe for ikke røykere, der har vi røykerom. nå har det kommet noen røykfri utesteder / cafer og, så hva er problemet?

vi betaler MER EN NOK avgifter, så det er ikke økonomi dere kan klage på. hvis vi vil dø ti år før og se jævllie ut, er ved det vårt problem?

ikke lek usa og bland dere i andres problemer.......

ascona:du er en svak person fordi du har vært mobbeoffer i hele livet ditt, og trur ikke det stopper med det første med din oppførsel. bare ler av det du sier jeg, og vedder 100000 på at repoterer som en gud til moderator *glise*

*rælingens mobbeoffer *hosthost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bauer

Hvis jeg vil røyke, så la meg få lov.. Andre har ikke noe med mitt liv og hva jeg vil gjøre med det...

Jeg synes det er helt greit at folk røyker, men da bør de også fraskrive seg retten til behandling på sykehus for skader/sykdommer som følge av røyking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg vil røyke, så la meg få lov.. Andre har ikke noe med mitt liv og hva jeg vil gjøre med det...

så hvis folk vil bruke narko eller lignende så burde de få lov fordi det er deres liv ???

ikke det at jeg er sånn veldig antirøyker. klart at jeg syntes folk heller burde bruke pengene på bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

så hvis folk vil bruke narko eller lignende så burde de få lov fordi det er deres liv ???

ikke det at jeg er sånn veldig antirøyker. klart at jeg syntes folk heller burde bruke pengene på bil. :)

narko er kriminelt. det utgjør en ganske stor forskjell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

hehe nei. så er vel alkohol neste for alt vi vet....

Alkohol går ikke utover andre enn brukeren, og bør således ikke likestilles med røyking og andre rusmidler der andre blir utsatt for passiv bruk.

Men ja, folk som har et relativt stort alkoholforbruk burde også måtte si fra seg retten til sykehusbehandling for skader som følge av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Alkohol går ikke utover andre enn brukeren, og bør således ikke likestilles med røyking og andre rusmidler der andre blir utsatt for passiv bruk.

Men ja, folk som har et relativt stort alkoholforbruk burde også måtte si fra seg retten til sykehusbehandling for skader som følge av det.

nei, vi har vel aldri hørt om aggressiv oppførsel i fylla har vi vel.

og har aldri blitt noen skader av det heller, personlige som offentlige.

raving gatelangs og knusing av flasker... jajaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

nei, vi har vel aldri hørt om aggressiv oppførsel i fylla har vi vel.

og har aldri blitt noen skader av det heller, personlige som offentlige.

raving gatelangs og knusing av flasker... jajaja

Det kalles idioti, idioti er en personlig lidelse, som riktignok ofte blir utløst av alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det, men når det du gjør påvirker dine omgivelser på en negativ måte ved at du forpester andre mennesker med røyken din så har "de andre" selvfølgelig noe med det å gjøre.

Det lukter vondt og er skadelig for de du gjør til ufrivillige passive røykere. I tillegg er det neppe positivt for miljøet og vårt kjære ozonlag at folk går rundt med brennende pinner i munnen hele tiden heller - et sted blir det av røyken, og mange monner drar osv.....

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol er ikke direkte farlig for andre. Det er idioten som drikker alkoholen og så blir hissig som er farlig. Røyk er direkte farlig for alle andre.

Hvis man oppover seg i et relativt stort rom (f.eks. 100 kvadrat) og en eneste person tar en røyk inni der, kjenner man den sure, fæle lukten ligger der i timesvis etterpå.

Har selv også jobbet i butikk og sett folk på bare litt over 40 år komme med oksygenflaske og kjøpe masse røyk. Nekt dem behandling, sier jeg. Heldigvis nekter de lungetransplantasjoner p.g.a. røykerelaterte sykdommer, fortsett på den måten!

At darwinismen slår ut sånn at noen velger å få redusert livskvalitet og kortere liv ved å røyke får være deres egen sak, HVIS det ikke hadde vært for at den ufyselige uvanen også plager alle ikke-røykere i deres nærvær.

Selv unngår jeg stort sett utesteder p.g.a. røykingen der selv om jeg hverken har astma eller er allergisk. Jeg orker rett og slett ikke å være et sted hvor man omtrent må bruke radar for å finne veien.

Jeg ser virkelig frem til totalforbud mot røyking på utesteder, og håper det blir vanskelig, helst umulig å få dispensasjon.

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider