AfroAlien Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 jeg tror jeg vil selge GT-turbo`n min.... noen som er intressert? 1986mod gått 70k fin motor og fint interiør.. men det er jo litt småplukk da.. trenger ny front, skjerm og lykt da den ble parkert i snø`en i vinter... damekjørt fra 88 til 04.. dumpventil og stabstag montert. foringer og luftfilter følger med... jeg har funnet ut att jeg vil ha meg en gammel bmw 02 i stedenfor :P så hvis noen vil ha så får de si i fra så får vi se hva vi får til.. ps: jeg er borte frem til 18.... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 åå? Jeg er jo interresert da, få info og bilder da! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hallo? Sleng ut noen bilder da :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 dårlig med bilder.. bilen står i lillesand å jeg skal ikke ned dit med det første... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Drittpiss notin Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Janei.. Still du var da.. Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 sånn vettu :D endelig tilbake... har vært borte litt og sånn men duh vi tar detta på pm vi Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Okey :) sombrero wtf? m'm :cab :cool: assman uhhmmwhat? birthday :driving :wave :hug: Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hei Er på utskikk etter en renault 5 og, bilder? Send Pm. All info mottas med ett stort smil :pray Pris også hadde vært fint Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg var først! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 fått bilder? Har en annen Renault 5 på hånden , ikke så nøye. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Nei, han hadde ikke bilder.. :( En gtt? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noub Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Er bilen solgt?? Har sendt PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hva kunne du tenkt deg for bilen da? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Han bestemte seg for å beholde bilen selv sa han til meg.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg