CLK-p0w Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Hei, søkte litt rundt om i foumet, men fant ingen som selger produkter fra vibeaudio. Så det jeg lurer på er om det er noen som forhandler med dette selskapet? Håper på positivt svar.. :) CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hei, Hvis det er det Engelske merket Vibe - Vented Innovative Bass Enclosures du mener så tror jeg ikke det er noen som forhandler de i Norge i dag, aldri sett det her heller. Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hei, Hvis det er det Engelske merket Vibe - Vented Innovative Bass Enclosures du mener så tror jeg ikke det er noen som forhandler de i Norge i dag, aldri sett det her heller. Mvh Pål B No problemo, får bare bestille det fra England da. :) Men uansett, er det noen som har erfaringer med Vibeaudio, spesielt Black Air 12" subben? CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 mener Soundpressure i Lillestrøm forhandler VIBE høyttalere. sjekk ann om du finner nr demses og gi dem en pling og hør :) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 mener Soundpressure i Lillestrøm forhandler VIBE høyttalere. sjekk ann om du finner nr demses og gi dem en pling og hør :) hmm, mener at de har slutta å forhandle med vibeaudio om ikke jeg husker helt feil.. CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 hmm, mener at de har slutta å forhandle med vibeaudio om ikke jeg husker helt feil.. CLK-p0w Ok, kan jo prøve å PM han Alijgsi på forumet. husker ikke helt stavemåten, men han er mye inne på bilstereo delen av forumet. :) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 hei... Har et par blackair 15" baki bilen....dundrer godt det. Soundpressure solgte Vibe før. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Ok, kan jo prøve å PM han Alijgsi på forumet. husker ikke helt stavemåten, men han er mye inne på bilstereo delen av forumet. :) Sendte han PM for en stund sia, og han sa han ikke solgte mer av vibe produkter, derfor tenkte jeg om det er noen andre som fortsatt selger det, men tydligvis ikke. Men det er ikke noe big deal, kan jo bare få det bestillt fra Engalnd. :) CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 hei...Har et par blackair 15" baki bilen....dundrer godt det. Soundpressure solgte Vibe før. Fint å høre:D, hvilken forsterker kjører du subbene med forresten? CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Kanskje litt overkill, men kjører med TRU Technology Sledgehammer. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Kanskje litt overkill, men kjører med TRU Technology Sledgehammer. hehe, den er bruttal ass:D:D men tror jeg sikter etter "litt" mindre forsterker nå (foreløpig):) Noen anbefalinger for 2 stk. Black air 12" i kasse (1 stk. port) og 700 watt RMS og 1400 watt max? CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 hmm, en TRU Technology T-2.100 vil spille syyyykt høyt:) Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 hmm, en TRU Technology T-2.100 vil spille syyyykt høyt:) T-2.100 kjører Autod.no kampanje på nå, kr 5990,- (veil kr 8295,-) Han kan helt sikkert gi en meget god pris på en H-1 Hammer også hvis det er mer interessant:) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 T-2.100 kjører Autod.no kampanje på nå, kr 5990,- (veil kr 8295,-) Han kan helt sikkert gi en meget god pris på en H-1 Hammer også hvis det er mer interessant:) Mvh Pål B Takk for tipset. har allerede pratet med Anders ang. Hammer H-1 og 13W7:) Er bare midlertidig anlegg jeg skal ha, derfor vil jeg ikke bruke så mye på det, VIBE altså. CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Takk for tipset.har allerede pratet med Anders ang. Hammer H-1 og 13W7:) Er bare midlertidig anlegg jeg skal ha, derfor vil jeg ikke bruke så mye på det, VIBE altså. CLK-p0w Er det ikke bedre å kline til med en gang da, isteden for å kjøpe ett midlertidig anlegg som du igjen må kvitte deg med senere? Da kan sikkert Anders svare på hvor lenge han vil kjøre de kampanjeprisene når det evt blir aktuellt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg