Gå til innhold

Forskjell på GTX / GTX turbo

Ranger emnet


Phalmar

Anbefalte innlegg

Min GTX har oppbygd panser og to vinger bak. Jeg søkte på noen svenske sider hvor det var en som skulle selge en GTX. Den hadde ikke oppbygd panser eller den høye vingen bak? Så derfor lurte jeg på om den var uten f.eks turbo.

 

 

Hvilken årsmodell er denne GTX'en din?? 86-89mod (BF karroseri)? Denne bilen heter egenlig ikke GTX her i norge, men 323 4wd Turbo 1600 DOCH, utenfor europa tror jeg denne bilen ble kalt GTX (mener å huske det), de finnes med og uten det opphøyde panseret, og med ingen, en eller begge vingene bak. Her til lands kalles bilen ofte for GTX eller BF Turbo, sikkert pga det lange original navnet

 

Den som heter GTX her i norge (90-91mod, BG karrosseri) finnes bare i en utførelse:

Helt lik de andre 323'ene, men med annen frontfanger og med ingen,en eller to vinger bak.

 

Har en del deler liggende fra når jeg hadde BF Turbo, så visst du trenger noe er det bare å spørre.

 

Har du noen bilder av din BF Turbo? Hva er gjort med den?? Kjempegøy bil!! Tilsvarendes bil i samme prisklasse finnes ikke spør du meg.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 1986 modell BF. Kjøpte den nettopp for 6.000 kr. Ganske ny turbo og litt trimma. Skulle være ca 175 HK på hjula påstod selgern. Som du ser har den vært ut for et lite uhell. Den ble stjålet og kræsja. Jeg er nå på utkikk etter nytt karosseri. Kan hende jeg henter delebil fra Sverige.

 

http://www.flink.no/~mona.foss/Mazda.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mulig jeg har karroseri til deg, må bare sjekke om det er noe heftelser på den først (kjøpte den som dele bil), den var crashet, men tror ike den er rammeskjev, bilen er mer elle rmindre ribbet. Fisker noen bilder visst du er interresert. Må i alle fall ha ny fanger, og skjerm fremme passasjerside.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det karosseriet jeg har, mangler venstre dør, venstre framskjerm, alle innvendige sidetrekk på venstre side, frontrute, men resten er der. Karosseriet er registrert som rammesjevt hos biltilsynet så derfor trenger jeg et nytt et. Hvis jeg skal bruke det jeg har må jeg strekke det på godkjent verksted. Det koster en masse penger. Trenger et karosseri med med dører og frontrute som ikke er skjevt eller registrert som skjevt.

 

Send bilder av korosseriet du har. Det høres interresant ut hvis det ikke er for mye skadet?

 

MVH

Andreas

 

e:mail: andreas.fossan@flink.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår