Gå til innhold

Modda golf r 32

Ranger emnet

willy_

Anbefalte innlegg

hallais og grattis med førstemodd

det ser ut til at du har vært flink å klippe når du senket den, lær deg pen-tool når du først er igang så går alt så MYE fortere når du gjør sånt, jeg har en tråd som heter "pen-tool"...se på den

når du skifter farge, husk å ta vekk OVERALT hvor det ikke skal være lakk, FEKS i grillen, hullene i fangeren osv

felgene sitter fint, men er litt drøyt blanke

ikke bruk for lite tid, om du synes at noe du har gjort er bra nok så er det ikke det, vær så pirkete så du gidder.

mvh nedi

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet bare ikke helt hvordan j gjør felgene mindre blanke og sånn.. prøver å lære meg å brushe.. prøver å lage sideskjørt, men er ike fornøyd før en j syns d ser bra ut.. hvis ikke kan bilen heller være som den er:) hehe.. Har heller aldri vært borti noe avansgerte tegneprog.... eneste er paint i windows.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet bare ikke helt hvordan j gjør felgene mindre blanke og sånn.. prøver å lære meg å brushe.. prøver å lage sideskjørt, men er ike fornøyd før en j syns d ser bra ut.. hvis ikke kan bilen heller være som den er:) hehe.. Har heller aldri vært borti noe avansgerte tegneprog.... eneste er paint i windows.. hehe..

Bra førstemod! Får å få felgene mindre blanke kan du trykke image- adjustment-brightness/contrast. Så prøver du deg fram med contrast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må velge det rette layer'et nede i høyre hjørne. går ut i fra du jobber med flere layer's i og med at du har kopiert inn felger osv. du har background, og layer 1, og layer 2 sikkert. layer 1 og 2 er sikkert felgene, og da må du klikke på det layeret du skal jobbe på, f.eks layer 1.

du ser lett hva som er hva vist du klikker på det lille øyet forran hvert layer.

1995 E34 520iE

E30 320i(X) + E30 318iS (X)

E36 320i(X)

E21 323i(X)

E34 525i(X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra...førstemodd å så sinnsykt bra:)...det letteste for å huske hvor man skal klikke for å komme til hva er å gi navn til layer'ene...bare trykk på navnet feks. layer1..så skriver du inn feks. felger foran hvis det er felgene foran du skal legge inn...eller som er det layeret.....håper jeg hjalp deg litt...er ganske freesh på disse ps greiene selv...men har lært en hel del av disse gutta som nedi, torres, x-ecutioner..og selvfølgelkig neon:P...det er mange flinke moddere på bf...det vet du sikkert oxo...;):)veldig bra:)..props

suzuki dr big 50//

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra...førstemodd å så sinnsykt bra:)...det letteste for å huske hvor man skal klikke for å komme til hva er å gi navn til layer'ene...bare trykk på navnet feks. layer1..så skriver du inn feks. felger foran hvis det er felgene foran du skal legge inn...eller som er det layeret.....håper jeg hjalp deg litt...er ganske freesh på disse ps greiene selv...men har lært en hel del av disse gutta som nedi, torres, x-ecutioner..og selvfølgelkig neon:P...det er mange flinke moddere på bf...det vet du sikkert oxo...;):)veldig bra:)..props

Rukki å finne ut d selv oxo.. men så har d blitt til at j har lagra nytt for hver ting j har gjort.. tilfelle j har gjort noe galt.. og dermed blir d oxo at j glemmer hvilken j skal gå på og jober på feil..hehe.. men skjerpa meg litt nå.. hehe.. var egentlig litt morsomt å drive med detta, men tid krevende.. i alle fall for meg som er så fresh, og finnes ikke stø på hånda! hehe.. vet ikke helt om detta ble noe j men.. ble litt mørkt syns j men.. får si meg ferdig med denna bilen tror j.. bare forske på å mekke lambo dører og interiør:) blir sikkert ikke noe av men..

Takk for all ros:)

golf4r32.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider