Gå til innhold

Noen som har erfaring med glass plater i bagasjerommet?

Ranger emnet

lector

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage gulv i bagasjerommet på bilen min med en ganske tykk glass plate... Men lurer på om det er noen som har gjort dette før?

Ettersom jeg har rimelig bra bass så vil vel ikke glasset sprekke?

Noen som har no å si om dette? please come with it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lage gulv i bagasjerommet på bilen min med en ganske tykk glass plate... Men lurer på om det er noen som har gjort dette før?

Ettersom jeg har rimelig bra bass så vil vel ikke glasset sprekke?

Noen som har no å si om dette? please come with it :D

Det har blitt gjort før ja... Det går bra så lenge det er passe tykkelse på det...

Husker ikke helt hvor tykt det bør være, men ca. like tykt som plexi... :)

Syns å huske det er noe billigere en plexi og vanskeligere å lage riper i også... :D

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis glassplata ikke er i basskassa men i gulvet for å dekke over forsterkere eller annet utstyr så går det fint å bruke 5-10mm glass. Du bør opp i såpass tykkelse tilfelle du legger noe baggasje oppå glassplaten. Hvis du går til en lokal glassmester så har han sikkert noe kapp du kan få billig.

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 mm. herdet glass er tingen!

Finnes hus glassmestrer over alt!

Be om å få kapp så blir det ditt for en slikk og ingenting.

En liten rettelse, glassmestre har ikke kapp av herdet glass liggende for det går ikke ann å kappe herdet glass.

Glasset på kappes på forhånd og så sendes til herding.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider