bludnik Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Observerte en sort Nissan Skyline i Bergen i tunellen mellom europaveien og puddefjordsbroen... Etter det jeg kunne se var det R33. Noen som vet noe? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Off, tror ikke du har så veldig lyst å vite noe særlig om den om det er den jeg tror det er. Styggere Skyline i Norge skal du nok lete lenge etter. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 DET ER RIKTIG!!! det den gutten har gjort med den bilen er en skam!! jeg hadde faen ikke turd å si at jeg hadde en SKYLINE om den så sånn ut!! han har jo støpt fanger i glassfiber!!! STYGT!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 så den bilen på vårmønstringen, en mer herpa bil ska u leite lenge etter...og den fronten..skulle tatt løpefart og spent den av..hadde vært finere uten den fronten...e vell samme folka som driver universal bilstyling el noe sånt.. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 det kan sikkert stemme det, men hvorfor i svarte skal man da sparkle seg en fanger i fiber?? seriøst a, den så faen ikke ut.... kan ikke koste så mye å "overnight parts from japan" Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 hehe..dagen før vårmønstringen kom de inn i butikken 5 på 8 og sku ha lakk til den fangeren..de måtte gjøre klar skylinen til mønstringen og dt sku bli den feteste av de alle der oppe.. (att. jobber på Mekk på sartor) men dt va dt mye som manglet på for å si dt sånn.. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 *ler* NM i mer harry fanger skal du lete lenge etter!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hehe. Det er vell ikke noen så har bilde av denne hærligeten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Så mye prat og ingen bilder, blir jo veldig nysgjerrig her, hvis den er så stygg må det jo være verdt å ta et bilde av bilen :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 måtte bare legge inn et inlegge så jeg får mail når det kommer nye innlegg (med bilder) he he høres jevlig ut Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 kjenner småååli de karene som eierr den...ska se om eg får tatt noen bilder neste gang eg treffer de..men de har jo ik skilt på den då..så den står mye parkert har eg hørt rykter om..siste eg hørte fra den ene eieren var at dt sku bli den feteste skylinen i norge...men hele konseptet og stylingen deres e latterli..de har en celica cab og en lyseblå civic og...og syns de alle bilene deres e ekkel..men hvis noen tok mye bilder på vårmønstringen så er dt sikkert en av de karene som tok bilder av den...så noen folk som gikk rundt med hissi kamera og stativ og hele pakken..men tror de tok bilder av de bilene som fortjente seg et bilde.. sombrero Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Her har vi bilder av herligheten http://www.home.no/erikjoh/DEmandi/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 ErikJ skrev: Her har vi bilder av herligheten http://www.home.no/erikjoh/DEmandi/ jeg blir provosert av å se den bilen.. noe så jevlig og med en torshov girkule... hvem firma/person eier denne? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Blir vanskelig å se helheten på de bildene, men bedre enn ikke noe, så litt jall ut kanskje den fronten, bak så den helt grei ut. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Vet ikke hvem som eier den jeg, de likte vertfall godt å ruse bilen veldig mye innni parkeringshuset. tok 280 bilder den dagen,men som dere ser var det ikke spesielt vellykket. for lite blitz og jeg gadd ikke sette meg ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg