Nedi Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 det var en av de få bilene som var parkert med fronten VEKK...kanskje en grunn til det ? ser faen ikke ut, var noe rart med lyktene og... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FUCKBUS Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 asso, jeg har ikke så mye peiling på bil, men det der må være den styggeste skylinenen evver! har de råd til en skyline får de jaggu meg se å få den til å se anstendig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 asso, jeg har ikke så mye peiling på bil, men det der må være den styggeste skylinenen evver! har de råd til en skyline får de jaggu meg se å få den til å se anstendig ut tror ikke den der har vært så mye å ha råd til...høyrekjørt, så ut som den var sliten som jekkelen sjøl..ikke har dt kostet noke å registrere den siden de ikke får den registrert.. doh Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 godt poeng algaman.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 jeg sto parkert rett foran denne skylinen på vårmønstringen.. Hadde sinnsykt lyst til å hive bilen i revers å knuse fangeren med hengerfestet.. Styggeste fangeren jeg har sett.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Det-Skulle-da-vel-for-faen-ikke-være-lov!!!! Uff... Hvorfor har så mye folk med mye penger dårlig smak? Du kunne vel lat evnene sine gå ut over en golf 2 eller en lada eller noe slikt i steden.... fatality Algaman: Hvorfor skal en skyline være billig fordi om den er høyrestyrt...? De ble aldri laget med venstreratt! de som er det er ombygd med dashbord fra bluebird etc.. Dvs herpa! Jeg personlig hadde betalt mindre for en shabby ombygging, en en høyreratet bil.. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 han nye naboen min har slik bil: bare det står ikke noe gtr merke i grillen.. tror ikke den er skyline emblemer på. det er en sort en, men jeg vet ikke om han har uorginal front. så ganske clean og original ut.. stor potte.. (got rice) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 DETTA HER VAR FAEN MEG REIN Å SKJER BLASFEMI!!!!!! jeeezez----sier ikke mer...lost for words-- :scared EDIT: ikke til deg butcher Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg