Predator Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Noen her som vet vilket programm jeg kan bruke for å lage vcd av alle bilfilmene mine?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Lag heller SVCD .. Nero funker vel .. bla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frneeb Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Har full vers med alle plugin til Nero, men er det så enkelt at man bare kan dra filene inn og si bren??? Noen spesielle filer som går/ikke går og brenne?? Tips mottas med takk!!! Siter Plazma MX-5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 pinnacle studio 8 Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Yepp. Nero funker.. Har du di plugin som trengs, er det bare å dra over fila og trykk brenn. Merk, hvis det er avi fil eller no annet, må den konvertere fila, og det gjør den selv om du har riktig plugins.. Det tar bare sabla med tid, så vær tolmodig :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Noen som har lyst til å dele de nero kodeksene med meg? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Nero funker vel kun med mpeg filer? ikke avi osv? Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Jojo, avi funker det. Vanligvis så er det mpeg filene Nero'n min vil forandre på..Men wmv er den ikke noe glad i, dessverre. For det er mange bra filmer i det formatet :/ Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Så hva kan jeg gjøre med wmv filene? Har jo en haug av di!!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Jeg har noe filmer i divx som jeg vil ha i vcd men nero vil ikke brenne det. Noen som har noe tips? Vil gjerne ha navn/linker til program som kan gjøre dette. Har prøvd 3stk som skal kunne gjøre dette men det funker ikke. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Åge Jeg har noe filmer i divx som jeg vil ha i vcd men nero vil ikke brenne det. Noen som har noe tips? Vil gjerne ha navn/linker til program som kan gjøre dette. Har prøvd 3stk som skal kunne gjøre dette men det funker ikke. Last ned nyeste versjon av Nero, den greier dette. Når du innstallerer på nytt velger den automatisk update og du vil sleppe å taste inn serialen på nytt. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by TBI Lag heller SVCD .. Nero funker vel .. bla.. han spurte etter VCD ikke SVCD. Det er som å svare ja til en som er på jakt etter fin audi a8 og du svarte ja men har en audi 80 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by flums han spurte etter VCD ikke SVCD. Det er som å svare ja til en som er på jakt etter fin audi a8 og du svarte ja men har en audi 80 Jeg ville vel heller si at det er som å jakte på en audi 80 så kommer en og foreslår en a8 til samme pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 OK... Hva om du har en dvd-spiller som bare tar VCD? Er ikke mye vits i masse plater med SVCD da :rolleyes: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Er bare det at vcd tar mindre plass også er ikke kvaliteten på det man henter fra nettet så himla bra heller. Marius: Får prøve dette da. Takk skal du ha. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg