Gå til innhold

jeg vil ha bilder av 240 med orgis farger!

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

volvo_242.jpg

jeg er usikker på om min er original-farge! den ser litt mørkere ut utenpå, enn feks motor-rommet. men den var lakket opp igjen og jeg fikk med volvo lakkboks...

mao. kanskje den bare var så mørk originalt, men har falmet i løpet av de 25 årene også i motor-rommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

129 CHEROKEE RED (bilen er forøvrig tilsalgs)

Kjetil-volvo.jpg

Har ikke den bilen vært til salgs sinnsykt lenge?? Mener å huske jeg har sett den for et halvt år siden eller noe til salgs på autodb.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo_242.jpg

jeg er usikker på om min er original-farge! den ser litt mørkere ut utenpå, enn feks motor-rommet. men den var lakket opp igjen og jeg fikk med volvo lakkboks...

mao. kanskje den bare var så mørk originalt, men har falmet i løpet av de 25 årene også i motor-rommet?

Nå er jeg lei akkurat det der bildet, DaButcher ;)

Ta deg noen nye, selv om det er et pent bilde.. hehe

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli en del år nå ja

Litt offtopic men: jo, bilen har stått for salg siden jeg plukket skiltene av den for over et år siden. Men jeg har god tid jeg, og prisen går ikke ned med årene sombrero

...regner med at en pen, original, uskrudd 244 kommer til å gå kjapt unna når den blir veteran :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic men: jo, bilen har stått for salg siden jeg plukket skiltene av den for over et år siden. Men jeg har god tid jeg, og prisen går ikke ned med årene sombrero

...regner med at en pen, original, uskrudd 244 kommer til å gå kjapt unna når den blir veteran :titties:

du skal ikke bare beholde den selv da?

pengene brenner jo fort i lommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ikke bare beholde den selv da?

pengene brenner jo fort i lommen!

...synes 4 biler blir i meste laget selv om 15 000 bare er småpenger for en så fin Volvo doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider