Gå til innhold

Volvo på gatebil

Ranger emnet

Mambo

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som så en sort 240 (V8) med runde baklykter på gatebil?

Tror ikke det var dørhandtak eller noe slikt på den.....

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er detta gamlebilen din maxis?

displayimage.php?album=76&pos=16

Er nok ikke Bilen til Maxis.. er en fra nord-trøndelag d der også. en kompis av Maxis. 242 med 960 motor(rekke 6er å twinturbo=) er vel 2,5 som er borret til 2,8liter tar jeg ikke feil... har i så fallj 3liters prosjekt på gang=)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHHHHH....blir helt høl i nøtta når jeg ser hvor mye FEITE volvo's det var der i år....faen at jeg ikke dro.....herregud for en dust jeg er... angry

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler med deg!

tok meg fri fra jobben på lørdag pga hadde tenkt og dra opp men da regna det jo hele dagen så....

da satset vi på søndag isteden,men gjett hvem som sov bort hele dagen!!!! :rolleyes:

utover eftan på søndag angra jeg meg som bare det......................et jo bare tre ganger i året det er gatebil og det bør man jo få med seg iafall når man er volvo idiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider