Nedi Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 har holdt på med denne de siste to dagene og den har tatt sine timer. dette har jeg gjort: *senket bilen MYE og satt på originale hjulbuene så ikke dekkene skulle bli stående INNI bilen. litt brush måtte til her. *two door convertion, forlenget døren, flyttet b-stolpen PÅ BEGGE SIDER AV BILEN *tatt vekk stolpen i bakvinduene *heist ned førervindu *"soret" vinduene *deklaer, alle klippet ut og copypastet TOK TID *felger *stor takk til MSpeed *brush dekal siden, NO CP SHIT *LYKTEN forran, forandret på. orig min håper dere liker den |.nedi.| Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Den var grisefet! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 takker til deg epsko Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 jeg har sagt det hele tiden.. drit fet!! sombrero Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 thumpsup :dude: :dude: Sinnsykt bra Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Bra den. Noen små ting, men det vet du sikkert selv ;) Meget pent! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 ToRReS: hva da? jeg klarer seriøst ikke å finne en eneste feil.. gidder du vise de? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Det var ikke mye :) Var bare at refleksjonen i fronten var litt uskarp og meget falsk :) (Bare min mening) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 er den ikke original? :rolleyes: X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo15 Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 den var fin den, bedre en det neonmuffler kan få til.....PS: han suger potta til bmwen!!!!!!!!!!!!!!! Siter - Volvo 740 1985 B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 den var fin den, bedre en det neonmuffler kan få til.....PS: han suger potta til bmwen!!!!!!!!!!!!!!! Hva fan er problemet ditt, a? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hva fan er problemet ditt, a? han er sur fordi jeg blocka han :rolleyes: dakkar han:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 den var blitt tøff.. eneste som ser litt rart ut er under frontfangeren på bakgrunn.. så liksom så "forflytta" på en måte.. Men det speilet som er på både orginal og modd er ikke mye pent.. hvis du bytter ut speilet så blir den råere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 man disser ikke neon ass...seriøst...har kjent han siden vi var 3/4 år...off topic igjen...bra modd digger den...props Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 KANONFET!! me like a lot :) Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg