Sea_West Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 hei sitter hjemme på 16.mai foreløbig på grund av regn:( Så da kom jeg til og tenke på om vi kunne hatt en liten drifting konkuranse på lfs. trur ikke jeg får vært med, med det først men kan ha vært morro og fulgt med på de som er med. Om det er noen som har noen som helst innvendinger på det jeg skriver så er det bare og rope ut. Dette blir kanskje litt teit siden man kan prøve og prøve helt til det blir bra også delta, men vi prøver. Regler: -Du skal drifte best mulig på demobanen på lfs S2 sin siste update. -løypa: Fra depoutgange (på revers banen) til starten på langstrekka. (altså siste svingen før langstrekka er siste svingen). -Driftrunnet skal vises med film(inboardcam eller den utefra) (sikkert mange som ikke kan legge ut film og jeg er blant de) - Filmen skal legges ut her innen søndag 22 mai. (en uke) - alle innstillinger på bil er fritt, bortsett fra at det ikke skal være større svingradius enn 36 grader.(siden det ikke går mer på den siste lfs updaten) Om noen har noe i mot dette eller noen flere regler de skulle hatt med så er det bare og si ifra så skal jeg legge de til i lista etter hvert som vi blir enige. Om dette ikke lar seg gjøre. Så kanskje vi kunne laget en lfs server for oss på bilforumet hvor vi kunne hatt konkuranser i feks den samma løypa. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Er med jeg, men liker egentlig lfs1 bedre? dekka blir jo slitt ut etter en sving på 2`a å da går det rett i autoværnet ... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Er med jeg, men liker egentlig lfs1 bedre? dekka blir jo slitt ut etter en sving på 2`a å da går det rett i autoværnet ... hmm ja er enig i det og har klaga på det. Synes det blir vel litt urealistisk att det sakl bli så glatt med en gang spoler jo hele langstrekka i 5 gir med ordentlig slitte dekk, og det er jo en tanke urealistisk. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 æh...makk:p heller vanlige løp med beste runde tider takk:) feks beste tider med GTI`n er noe alle bør prøve seg på.:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 her kommer et forsøk jeg synes var greit da..noen svinger gikk bare ikke som de skulle..men skitt au:p dårlig kvalitet nok en gang av meg men her er den: ca 14mb høgre, Lagre som http://home.no/sanelc/drift.avi Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 ka e lfs?Trur itje æ har hørt om det.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 ka e lfs?Trur itje æ har hørt om det.. Live for Speed, bilspill. Søk her på forumet eller på Google så finner du ut mer om det.. mulig http://www.liveforspeed.com funker Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 akkurat byn å spille det, ddritkult, playstation min er ødelagt så gran turismo blir det dårlig med, spilt det i to dager og legger breeeie dødsfett men dekkslitasjen gjør det litt ensformig Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jepp. Da vil jeg jo først Gratulere Mr_Simba med seieren, noe tøff konkuranse hadde han vel ikke. var jo heller ingen dårlig drifting synes jeg. keep up the good work. håper og få til noe lignende senere og at noen fler kan bli med kanskje. Kult at du også har begynt og spille da bassaddict. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har aldri hatt det mer morro enn med Mercedes World Racing jeg.. DER kan man drifte der! :) EDIT: Bruker dere ratt og pedaler i LFS? Jeg bruker tastaturet, og det er ett helvete... :volvsmile Er det noe brukbart ratt og pedalsett til PC som er "billig"?? hva er det beste til prisen, helst ikke så altfor dyrt.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har aldri hatt det mer morro enn med Mercedes World Racing jeg.. DER kan man drifte der! :) EDIT: Bruker dere ratt og pedaler i LFS? Jeg bruker tastaturet, og det er ett helvete... :volvsmile Er det noe brukbart ratt og pedalsett til PC som er "billig"?? hva er det beste til prisen, helst ikke så altfor dyrt.. Pm er sendt. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Takker for det.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 har spilt demoen til lfs. er helt hekta jeg nå. men demo bilen er ikke akuratt noen drifte bil. må få tak i full versjonen. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Skaff deg demo av toeren isteden, der får du brukt grei driftebil ;) Og den finnes i demoen til eneren også, men du må ha 200credits før du kan bruke den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hvordan får en tak i LFS 2 da? Link? :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg