Gå til innhold

Golf 3 GTI

Ranger emnet

TB3

Anbefalte innlegg

Har en Golf 3 GTI med CHE girkasse som er defekt. Er kommet et hull på ca 1 cm i diameter i selve kassen mellom drivakslene. Har i lang tid prøvtd å få tak i girkasse, men dette er vanskelig. Hva gjør jeg ? Noen TIPS ! Kan jeg sette i an annen girkasse ? Bytte motor og girkasse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe lakkrust på bakluke, ellers normalt slitt til å være 93mod. Trenger understellsbeh. Alt er orginalt på bilen, felger osv. Har fått tak i girkasse fra sveige. Takker for hjelpen ! Kostet meg 5000 kr + 1000 kr i frakt. Girkassen hadde gått noen og 20k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe lakkrust på bakluke, ellers normalt slitt til å være 93mod. Trenger understellsbeh. Alt er orginalt på bilen, felger osv. Har fått tak i girkasse fra sveige. Takker for hjelpen ! Kostet meg 5000 kr + 1000 kr i frakt. Girkassen hadde gått noen og 20k.

Hjalp den linken jeg ga deg? :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det gjorde den. Hadde vært innom der før uten å finne noe. Men fant til slutt 3 stk CHE via FSP . En som de ikke hadde km på ! En de skulle ha 9000kr for og en til 5000. Så nå venter jeg i spenning om det snart dukker opp en girkasse ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det gjorde den. Hadde vært innom der før uten å finne noe. Men fant til slutt 3 stk CHE via FSP . En som de ikke hadde km på ! En de skulle ha 9000kr for og en til 5000. Så nå venter jeg i spenning om det snart dukker opp en girkasse ! :)

Ja, lykke til ;) håpe den er bra da :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider