Gå til innhold

Her er playstation 3!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

xbox er vel ikke bakoverkompatibelt.. så du må bare ha 360spill..mens ps3 kan du jo bruke psx og ps2 spill på... det teller jo endel da... (for meg i allefall)

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xbox er vel ikke bakoverkompatibelt.. så du må bare ha 360spill..mens ps3 kan du jo bruke psx og ps2 spill på... det teller jo endel da... (for meg i allefall)

det teller MYE for meg også...bra at dem lager konsollen slik at man slipper å sitte med en diger haug av spill som ikke blir brukt...

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har de jo sagt at xbox360 skal være bakover kompatibel da...VG-Artikkel

pluss at Square Enix sa at Final Fantasy XI kommer til Xbox 360, og at Xbox360- og PC-spillere vil kunne spille mot hverandre... det er ett pluss i boka det :)

1997 BMW 520iA [Grønn Metallic]

1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbox og Microsoft legger tydelig mere vekt på nettverksspill. Noen jeg mener bare kommer til å ta mer og mer av. Se bare på PC, hvor mange sitter å spiller for seg selv nå?

Skulle ønske PS la ned like mye arbeid i nettverksdelen som Xbox. Jeg kommer alikevel til å velge PS, ettersom det går i bilsimulatorer her i gården. Her kommer Xbox ikke til å kunne måle seg med PS. :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plasten rundt har lite å si t. syns en første nintendon ser fetest ut. hvorfor lager ikke nintendo den gamla kassa med ny innmat?

hehe, hadde vært kult....

er nok sånn med maskiner som med biler.....

volvo barn, skaffer seg som regel volvo. og bmw.....u get the picture...

fikk ps til jul etter det kom, og da har det blitt ps siden!

for resten suger jo.... :rolleyes:

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både PS og Gamecube jeg da...skulle egentlig hatt xbox pga av mange bra spill også, men siden døgnet har kun 24 timer så tror jeg at jeg venter :)

Er jo greit å være litt sosial også..Så jo pen ut den nye PS da, og den nye "nintendoen" var jo herlig med neon, hehe :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Men uansett hvem gidder å sitte å spille gamle utdaterte spill når det har kommet ut en maskin som kan spille endel sykere spill

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at PS3 har blitt lagt mer vekt på det en pc kan drive med, som chatting, surfing og stuff.. Og spilling har blitt lagt mindre vekt på..

noen som har hørt det samme??

Høres ut som sludder. Er jo spillene dem skal tjene penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider