BLACK.PEARL Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 er utseende avgjørende for spillbarheten da? Nei, men Xbox tiltrekker lite uansett :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamerkid Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Noen som har hørt prisantydning på de 3 leketøyene ? Siter -03 Audi A4 1,8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 xbox er vel ikke bakoverkompatibelt.. så du må bare ha 360spill..mens ps3 kan du jo bruke psx og ps2 spill på... det teller jo endel da... (for meg i allefall) Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 xbox er vel ikke bakoverkompatibelt.. så du må bare ha 360spill..mens ps3 kan du jo bruke psx og ps2 spill på... det teller jo endel da... (for meg i allefall) det teller MYE for meg også...bra at dem lager konsollen slik at man slipper å sitte med en diger haug av spill som ikke blir brukt... Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 xbox er vel ikke bakoverkompatibelt.. så du må bare ha 360spill..mens ps3 kan du jo bruke psx og ps2 spill på... det teller jo endel da... (for meg i allefall) nå har de jo sagt at xbox360 skal være bakover kompatibel da...VG-Artikkel pluss at Square Enix sa at Final Fantasy XI kommer til Xbox 360, og at Xbox360- og PC-spillere vil kunne spille mot hverandre... det er ett pluss i boka det :) Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Xbox og Microsoft legger tydelig mere vekt på nettverksspill. Noen jeg mener bare kommer til å ta mer og mer av. Se bare på PC, hvor mange sitter å spiller for seg selv nå? Skulle ønske PS la ned like mye arbeid i nettverksdelen som Xbox. Jeg kommer alikevel til å velge PS, ettersom det går i bilsimulatorer her i gården. Her kommer Xbox ikke til å kunne måle seg med PS. :pray Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 plasten rundt har lite å si t. syns en første nintendon ser fetest ut. hvorfor lager ikke nintendo den gamla kassa med ny innmat? Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 plasten rundt har lite å si t. syns en første nintendon ser fetest ut. hvorfor lager ikke nintendo den gamla kassa med ny innmat? hehe, hadde vært kult.... er nok sånn med maskiner som med biler..... volvo barn, skaffer seg som regel volvo. og bmw.....u get the picture... fikk ps til jul etter det kom, og da har det blitt ps siden! for resten suger jo.... :rolleyes: Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Jeg har både PS og Gamecube jeg da...skulle egentlig hatt xbox pga av mange bra spill også, men siden døgnet har kun 24 timer så tror jeg at jeg venter :) Er jo greit å være litt sosial også..Så jo pen ut den nye PS da, og den nye "nintendoen" var jo herlig med neon, hehe :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 aldri!pc 4eva! sombrero Helt enig! Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 er utseende avgjørende for spillbarheten da? Da hadde vel ikke xbox vært så populært, for den er jo direkte stygg, den gamle versjonen. Men har hatt mange morsome timer med den fordi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Jeg har hørt at PS3 har blitt lagt mer vekt på det en pc kan drive med, som chatting, surfing og stuff.. Og spilling har blitt lagt mindre vekt på.. noen som har hørt det samme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 xbox er vel ikke bakoverkompatibelt.. så du må bare ha 360spill..mens ps3 kan du jo bruke psx og ps2 spill på... det teller jo endel da... (for meg i allefall) Men uansett hvem gidder å sitte å spille gamle utdaterte spill når det har kommet ut en maskin som kan spille endel sykere spill Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg har hørt at PS3 har blitt lagt mer vekt på det en pc kan drive med, som chatting, surfing og stuff.. Og spilling har blitt lagt mindre vekt på.. noen som har hørt det samme?? Høres ut som sludder. Er jo spillene dem skal tjene penger på. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 stemmer nok ikke det, er jo en kraftig spill maskin,har sett demoen,og ser sinnsykt ut..husker ikke siden,men er dobbelt så kraftig som x box360,men blir spennende å se pris:) bil spill blir helt verst Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg