superburner Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 fikk pressa vectran opp i 145 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Sånn til opplysning: Til dere som ikke fikk med dere Autofil for et par ganger siden testet de Lastebil på Rudskogen Lastebilen nådde faktisk 130 :scared km/t (Scania 16L V8 med 540hk ellerno, 2300nm?) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Sånn til opplysning: Til dere som ikke fikk med dere Autofil for et par ganger siden testet de Lastebil på Rudskogen Lastebilen nådde faktisk 130 :scared km/t (Scania 16L V8 med 540hk ellerno, 2300nm?) det var i autofil på mandagen :) Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hmmm, skal vi se...Mustangen min: 170 km/t (lav fart pga dårlig utv) Andre jeg har kjørt/sotti på på rudskogen: Ascona a: ca 140 km/t s4 4,2: 160-170 km/t Bmw e28 528i: ca 150 km/t Malibu: ca 140 km/t osv osv Ca 190, klarer nok mer, men når man skal bremse ned 1.8t trenger man litt plass. Ottesen: Ps. Se på slutten av din egen video "ottesen.mpeg" :) momo: Blir nok fort en BS tråd, er lettere å legge på 10km/t her enn å ha is i magen på slutten av langstrekka. Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ca 190, klarer nok mer, men når man skal bremse ned 1.8t trenger man litt plass. Ottesen: Ps. Se på slutten av din egen video "ottesen.mpeg" :) momo: Blir nok fort en BS tråd, er lettere å legge på 10km/t her enn å ha is i magen på slutten av langstrekka. Jau, husker det jeg :) når jeg kommer halvveis på langsiden så må jeg gire til 3'de gir og da er jeg nede i 2500 rpm igjen :( (2,73 utv) Når jeg får igjen bilen nå så blir det ny utveksling, da blir det betydelig bedre drag nedover der :) ps: kom bort å si hei neste gang du ser meg da :) Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jau, husker det jeg :) når jeg kommer halvveis på langsiden så må jeg gire til 3'de gir og da er jeg nede i 2500 rpm igjen :( (2,73 utv)Når jeg får igjen bilen nå så blir det ny utveksling, da blir det betydelig bedre drag nedover der :) ps: kom bort å si hei neste gang du ser meg da :) Mvh Ottesen For de uvitende, hvor mange gir har bilen din, og ca toppfart i hvert gir ?? 2500 omdr dreper jo alt av akelerasjon. Litt usikker på hvilke treff jeg skal være med på i sommer, men ser jeg bilen din tar jeg en tur bort og hilser!! :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg hadde svimlende 90 km/t med en Suzuki Alto 0.8 liter. 3 sylindre og 39 hk! For en bil! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg hadde svimlende 90 km/t med en Suzuki Alto 0.8 liter. 3 sylindre og 39 hk! For en bil! Modig å stille med en slik bil på bane, hehe :) har ca 120km/t i utgangen av langsvingen før rettstrekket, til sammenligning... Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 For de uvitende, hvor mange gir har bilen din, og ca toppfart i hvert gir ?? 2500 omdr dreper jo alt av akelerasjon. Litt usikker på hvilke treff jeg skal være med på i sommer, men ser jeg bilen din tar jeg en tur bort og hilser!! :) har 4 gir og 4'de gir er et overdriv gir..... 1=100 km/t 2= 150 km/t 3=rundt 240-260 km/t Utvekslinga er noe sånt....:( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 har som oftest helt andre ting å gjøre i enden av raka, ser sjelden på speedometer. men ca 127.8kmt tror jeg.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Modig å stille med en slik bil på bane, hehe :) har ca 120km/t i utgangen av langsvingen før rettstrekket, til sammenligning... Det var vel mest for morro! hehe.. hadde det ikke vært vått på banen så hadde jeg ikke kjørt! Brekket var noe slappere på slutten av dagen ja sombrero Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 har 4 gir og 4'de gir er et overdriv gir..... 1=100 km/t 2= 150 km/t 3=rundt 240-260 km/t Utvekslinga er noe sånt....:( Ikke akkurat optimal utveksling for banekjøring. Håper det blir vesentlig bedre når du får byttet. Har en e32 750ial også, den har ca samme utvekslingen som din, og man kjenner godt at en annen utveksling ville gitt helt andre aks tider. Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Tommy Rustad hadde 192 km/t på enden av langstrekka sa han i autofil idag..! :scared dette med nye M5.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hadde 160 med min Polo og to i bilen. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hmmm, skal vi se... Bmw e30 325i: 160-170 km/t Mustangen min: 170 km/t (lav fart pga dårlig utv) Andre jeg har kjørt/sotti på på rudskogen: Ascona a: ca 140 km/t s4 4,2: 160-170 km/t Bmw e28 528i: ca 150 km/t Malibu: ca 140 km/t osv osv Prøver du å si at manh får samme fart med en Ascona a som med likbilen min?, hehe (Malibuen) Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.