Yngvejos Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 skulle gjerne blitt med, men desverre sitter jeg i Linux, uten tilgang til Photoshop.. men vi får se etter sommeren, kanskje jeg kommer med et lite innhopp, men ikke forvent dere noe:p Kos dere i denne konken!! MSpeed, skal du være med?? X 1 ord: GIMP. Eller kjør photoshop gjennom wine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jada, vet om Gimp.. men orker ikke sette meg ordentlig inn i det, og for å kjøre Photoshop gjennom WINE, bør man kanskje ha Photoshop, som da er noe som koster litt mye;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 en uppdate:D er ikke sikker på om jeg skal ha den "badlooken" MYE vil bli forandret!;) veit at det er endel feil her og der, men det fikses nok i neste uppdate:) btw; IKKE "lån" den bakgrunnen der!, jeg har tatt bildet:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 en uppdate:D er ikke sikker på om jeg skal ha den "badlooken"MYE vil bli forandret!;) veit at det er endel feil her og der, men det fikses nok i neste uppdate:) THATS GANGSTA! :disco Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 UPDATE :) (edit: IGJEN) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jada, vet om Gimp.. men orker ikke sette meg ordentlig inn i det, og for å kjøre Photoshop gjennom WINE, bør man kanskje ha Photoshop, som da er noe som koster litt mye;) X Last ned GimpShop... det får GIMP til å bli nesten som Photoshop... samme funksjoner å sånnt... Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 sant,sant.. men jeg orker ikke sombrero X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Er det noen som ser bildet mitt? Er litt interessert i å vite det ettersom jeg prøver å få vært med i konkurransen. Ser ikke bildet i selve tråden, men hvis jeg trykker egenskaper i det røde krysset og skriver inn url i IE, så får jeg den opp :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Ser ikke bildet i selve tråden, men hvis jeg trykker egenskaper i det røde krysset og skriver inn url i IE, så får jeg den opp :P Flott! fikk den opp nå plutselig uten trøbbel... sorry for maset! hehe Men er det noen som har lyst til å gi tilbakemeldinger om hva som ikke ser like "ekte" ut? Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hmm, den var strøken nok, men fargene er etter min mening veldig urealistiske. Brukte du "ctrl + u" for å farge bilen? Prøv heller å følg en guide.. =)=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Her er min Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Nei jeg bare "brushet" på... ser ikke så værst ut bare man stiller på Opacity og no sånn hvor mye det fyller... men på det røde så glemte jeg det... også lagret jeg ikke oppgaven, bare bildet... men får se om jeg tar meg tid til å gjøre det på nytt. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 PM Nedi! ;) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 her er en wip fra meg! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Sota foran? Fritt for å ikke rekke hjem fra jobb med den der, før det blir mørkt! :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg