Wildes Schwein Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Haha nice mandel, den så jo helt naturlig ut! sombrero Her er en liten oppdatering på bildet mitt Jeg har gjort følgende: Skifta Felg og dekk Lakkert lister rundt grill og lykter gull Lakkert "fangeren" gull Satt på nye gull speil Dørhåndtak i gull "Luftspjel" foran på siden Rød soting i side vinduer Rød/Rosa lakk på "undersiden" av kroppen. Sotet hoved lyktene bleika blinklys, og satt i orange pære. =) Og sist men ikke minst, Faktisk et Kobber panser!!! En liten jente bil dette... Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 så utrolig bra Mandel :hammer her er da min, kommer kanskje noen små oppdateringer senere... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 som sagt: den der er pheet MSpeed:D får nå se om ikke jeg gir deg litt juling denne gangen:lol Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 :scared Sykt MSpeed!!! den trenger kanskje litt mer krom men sombrero Syns det er noe rart med bakfelgen.. vet ikke hva, men.. er den litt vel liten? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 bakfelgen har jeg oppdaga, og den er skiftet. krom kommer det kanskje mere av... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ....kan like greit bare stoppe på wipen min... :scared Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 og her kommer faenmeg min og, hardt press fra MSpeed.... håper dere liker den :D Nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ....kan like greit bare stoppe på wipen min... :scared Husk at det er 6 som skal videre! ;) Keep it up! :) Edit: UPDATE! :D Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Husk at det er 6 som skal videre! ;) Keep it up! :) Jeg vet ikke om jeg gidder å prøve en gang :) :scared Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 mspeed: sinnsykt bra laget, men jeg synes det er for mye blått i krommen i felgene dine, blir liksom litt for mye blåskjær i forhold til hvordan været på bildet er.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 nydelig mspeed: 2 ting jeg ville forrandret..(noe jeg ikke får til:P) dørhåndtaket burdde vært der i samme stil som resten av blingbling:p ..så må du få vindusviskerene i samme bligbling stil..det blir saker sombrero Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 FEERDIG!! Ligger på side 4! :) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 En rallybil er bygd for å brukes, så jeg har tatt min bil ut på crosset litt på en jørmete bane. her er mitt bidrag Som altid; hvis det er noen som har noe konstruktiv kretikk å komme med så tar jeg det med stor takk Zeus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 og her kommer faenmeg min og, hardt press fra MSpeed....håper dere liker den :D pic Nedi LIkte den godt Nedi! Men jeg vil se deg ta sharpen på hele bildet. Konge at du har satt bakdekket "uti skogen".. :) Mspeed; du er bare flere trinn over oss andre. good one =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 hehe takker for det får se om jeg gidder gjøre mer med den...kan godt hende det kommer littegranne update.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg