Gå til innhold

Konkurranse! 5.car.battle

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det ikke en regel som sa Old School?

Men, fet nok bil i alle fall

Slik jeg forsto det var "Temaet" Old School. Altså at utgangspunktet skulle være old school. (80 tallet var nevnt? Og det morsomme er at bilen er fra 75? notin)

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forsto det var "Temaet" Old School. Altså at utgangspunktet skulle være old school. (80 tallet var nevnt? Og det morsomme er at bilen er fra 75? notin)

feil ! BILENE er oldschool, hva du vil gjøre med de er opp til deg !

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil ! BILENE er oldschool, hva du vil gjøre med de er opp til deg !

Det jeg mente jo! doh Så det jeg har gjort er ikke galt? Blir ikke disket?

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er mange som ikke vil/gidder prøve seg, eller ER det faktisk sånn?

Et forslag dere kan slakte så mye dere orker:

-Hva med å gi premie til vinneren? (ikke himle så jævlig med øya for du har lest alt) :D

Det går jo ikke å dele ut en premie til vinneren HVER VANLIGE konkurranse. Men for å øke interessen, konkurranse nivået og kanskje tilogmed antall members, hadde det vært kult å premiert vinnere av "sluttspill" som dette. Kanskje lage en cup? Litt større enn denne muligens. Premier fra videoklubben kanskje, ikke vet jeg? (FORSLAG?) Men jeg vet jeg hadde likt litt høyere nivå og flere som modda godt.

Dette er jo selvfølgelig ikke aktuellt om bilforumet eierne ikke får NOE ut av det i det hele tatt. Men fler medlemmer blir mer penger, gjør det ikke? Med tanke på reklame osv. Kanskje det funker på lang sikt..

Går ann å prøve det en tid?

Er jeg helt på jordet!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider