X-ecutioner Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 aha..selfølgelig.. Glemte de:p Lykke til alle sammen! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 stemmer... jeg kan bekrefte caps_on, glacius har jeg ikke snakket med enda.. og slicky ? vet ikke... ordner seg nok, noen dager til deadline enda Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Da har jeg gjort et forsøk. Dette er da min WiP: Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Da har jeg gjort et forsøk. Dette er da min WiP: opphora gammal fiesta? :P hehe den var bra denna.. :) Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Da har jeg gjort et forsøk. Dette er da min WiP: som hentet rett ut fra pimp my ride :) :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Jippii!min ferdig! 25 minutters modd sombrero Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Da har jeg gjort et forsøk. Dette er da min WiP: Var det ikke en regel som sa Old School? Men, fet nok bil i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Var det ikke en regel som sa Old School? Men, fet nok bil i alle fall Slik jeg forsto det var "Temaet" Old School. Altså at utgangspunktet skulle være old school. (80 tallet var nevnt? Og det morsomme er at bilen er fra 75? notin) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Ey, update på min. Tok litt av, men kanskje tøffere enn den forrige..(side2) Litt mustang inspirert, ny IC, fiksa vinkel på bakfelg, luft inntak over hjulbuen, karbon panser og litt forskjellig. Update.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 ser det er mange bra bidrag her. likte spesielt mspeed sin, meget høy kvalitet fra den kanten ( som vanlig ) :) jeg ble meget fornøyd med min, noen andre som likte den ? post Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 ser det er mange bra bidrag her. likte spesielt mspeed sin, meget høy kvalitet fra den kanten ( som vanlig ) :) jeg ble meget fornøyd med min, noen andre som likte den ? post Ja, den ble veldig bra den! Hvordan fikk du til gjørma? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Slik jeg forsto det var "Temaet" Old School. Altså at utgangspunktet skulle være old school. (80 tallet var nevnt? Og det morsomme er at bilen er fra 75? notin) feil ! BILENE er oldschool, hva du vil gjøre med de er opp til deg ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 feil ! BILENE er oldschool, hva du vil gjøre med de er opp til deg ! Det jeg mente jo! doh Så det jeg har gjort er ikke galt? Blir ikke disket? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Virker som det er mange som ikke vil/gidder prøve seg, eller ER det faktisk sånn? Et forslag dere kan slakte så mye dere orker: -Hva med å gi premie til vinneren? (ikke himle så jævlig med øya for du har lest alt) :D Det går jo ikke å dele ut en premie til vinneren HVER VANLIGE konkurranse. Men for å øke interessen, konkurranse nivået og kanskje tilogmed antall members, hadde det vært kult å premiert vinnere av "sluttspill" som dette. Kanskje lage en cup? Litt større enn denne muligens. Premier fra videoklubben kanskje, ikke vet jeg? (FORSLAG?) Men jeg vet jeg hadde likt litt høyere nivå og flere som modda godt. Dette er jo selvfølgelig ikke aktuellt om bilforumet eierne ikke får NOE ut av det i det hele tatt. Men fler medlemmer blir mer penger, gjør det ikke? Med tanke på reklame osv. Kanskje det funker på lang sikt.. Går ann å prøve det en tid? Er jeg helt på jordet!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det vil jo være opp til en Moderator/Admin å bestemme... Får håpe de leser igjennom tråden, så vi får høre deres mening... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg