Darty Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 ser det er mange bra bidrag her. likte spesielt mspeed sin, meget høy kvalitet fra den kanten ( som vanlig ) :) jeg ble meget fornøyd med min, noen andre som likte den ? post Den var dritbra.. Spessielt kult at du hadde fått "merker" etter vindusviskerene :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Virker som det er mange som ikke vil/gidder prøve seg, eller ER det faktisk sånn? Et forslag dere kan slakte så mye dere orker: -Hva med å gi premie til vinneren? (ikke himle så jævlig med øya for du har lest alt) :D Det går jo ikke å dele ut en premie til vinneren HVER VANLIGE konkurranse. Men for å øke interessen, konkurranse nivået og kanskje tilogmed antall members, hadde det vært kult å premiert vinnere av "sluttspill" som dette. Kanskje lage en cup? Litt større enn denne muligens. Premier fra videoklubben kanskje, ikke vet jeg? (FORSLAG?) Men jeg vet jeg hadde likt litt høyere nivå og flere som modda godt. Dette er jo selvfølgelig ikke aktuellt om bilforumet eierne ikke får NOE ut av det i det hele tatt. Men fler medlemmer blir mer penger, gjør det ikke? Med tanke på reklame osv. Kanskje det funker på lang sikt.. Går ann å prøve det en tid? Er jeg helt på jordet!? Da vil det bli bare mindre deltakere? Og da vil de beste bli med. Jeg gidder ikke å bli med da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ehm...... flere medlemmer = mer penger ? betaler du medlemskontigent eller ? skal du stå for alt arbeidet ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Da vil det bli bare mindre deltakere? Og da vil de beste bli med. Jeg gidder ikke å bli med da. Kanskje, synes det hadde vært artig å prøvd, bare for å se. Vanskelig å si utfallet på forhånd tror jeg. Eks: Hvorfor skal man IKKE delta når man faktisk kan vinne en dvd lissom?? Er konkurransen hard? Well, get better!! Seriøsiteten vil nok øke, men det er noe jeg tror. well Om man ikke gidder delta i "cupene" så må man jo ikke det, men det blir jo artigere for de som deltar. Eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 for all del...... det må da være mulig å bli belønnet med en side i ett norsk/engelsk bilblad.... kan jo sende noen mailer og se hva responsen er.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Max Power kommer jo i en norsk utgave nå i Juni og jeg tror de skal ha en Photoshop del der, går jo ann å prate med dem om å ha en konkurranse sammen, og at den som vinner får en t-skjorte eller no. og i tilleg får bilen i bladet.. er jo en mulighet... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ehm...... flere medlemmer = mer penger ? betaler du medlemskontigent eller ? skal du stå for alt arbeidet ? Det er da en banner her øverst på sida, lar de den stå der, gratis? Burde vel være slik at jo med populært forumet er jo mer kan de ta beltalt for annonser. Ikke at det noengang kommer til å måle opp for hva en dvd koster i mnd men. Ikke mitt problem å finne pengekilde for dette. Det er et forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Max Power kommer jo i en norsk utgave nå i Juni og jeg tror de skal ha en Photoshop del der, går jo ann å prate med dem om å ha en konkurranse sammen, og at den som vinner får en t-skjorte eller no. og i tilleg får bilen i bladet.. er jo en mulighet... den er i hvert fall jeg med på!! hehe en kjempe god idé ja!! :wave Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Max Power kommer jo i en norsk utgave nå i Juni og jeg tror de skal ha en Photoshop del der, går jo ann å prate med dem om å ha en konkurranse sammen, og at den som vinner får en t-skjorte eller no. og i tilleg får bilen i bladet.. er jo en mulighet... Meget bra forslag!!! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Max Power kommer jo i en norsk utgave nå i Juni og jeg tror de skal ha en Photoshop del der, går jo ann å prate med dem om å ha en konkurranse sammen, og at den som vinner får en t-skjorte eller no. og i tilleg får bilen i bladet.. er jo en mulighet... Ja se der! Vil da heller ikke tro det vil være noe serlig ekstra tungt arbeid for de som driver videoklubben og sende en video til vinnern en gang i blant. Bare det er litt ordning på kåring av vinner osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ja se der! Vil da heller ikke tro det vil være noe serlig ekstra tungt arbeid for de som driver videoklubben og sende en video til vinnern en gang i blant. Bare det er litt ordning på kåring av vinner osv. Joa, men når Bilforumet.net har et Budsjett på over 100.000kr så vet jeg ikke om Crewet her vil bruke penger på Photoshop konkurranser... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hvilken videoklubb er dette snakk om ? kan snakke med glacius, vinneren får en times opplæring på photoshop lol Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Nå er dere bare vrange tannløs hehe veita f* jeg, men hadde satt pris på en comment fra crewet på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 skal se hva jeg klarer å finne ut av ! det er fremdeles litt tid til hele konkurransen er over. juha I DAG ER DEADLINE!! husk str på bildet. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 er ferdig med min nå, gidder ikke mer den møkka bilen lengre ass! senka den "LITT" ned, så satt jeg på noen litt spesielle hjul btw; er ikke fornøyd med modden ass, regner ikke med å kommer videre Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg