Gå til innhold

Konkurranse! 5.car.battle

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

ser det er mange bra bidrag her. likte spesielt mspeed sin, meget høy kvalitet fra den kanten ( som vanlig ) :)

jeg ble meget fornøyd med min, noen andre som likte den ?

Den var dritbra.. Spessielt kult at du hadde fått "merker" etter vindusviskerene :D

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker som det er mange som ikke vil/gidder prøve seg, eller ER det faktisk sånn?

Et forslag dere kan slakte så mye dere orker:

-Hva med å gi premie til vinneren? (ikke himle så jævlig med øya for du har lest alt) :D

Det går jo ikke å dele ut en premie til vinneren HVER VANLIGE konkurranse. Men for å øke interessen, konkurranse nivået og kanskje tilogmed antall members, hadde det vært kult å premiert vinnere av "sluttspill" som dette. Kanskje lage en cup? Litt større enn denne muligens. Premier fra videoklubben kanskje, ikke vet jeg? (FORSLAG?) Men jeg vet jeg hadde likt litt høyere nivå og flere som modda godt.

Dette er jo selvfølgelig ikke aktuellt om bilforumet eierne ikke får NOE ut av det i det hele tatt. Men fler medlemmer blir mer penger, gjør det ikke? Med tanke på reklame osv. Kanskje det funker på lang sikt..

Går ann å prøve det en tid?

Er jeg helt på jordet!?

Da vil det bli bare mindre deltakere? Og da vil de beste bli med. Jeg gidder ikke å bli med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil det bli bare mindre deltakere? Og da vil de beste bli med. Jeg gidder ikke å bli med da.

Kanskje, synes det hadde vært artig å prøvd, bare for å se. Vanskelig å si utfallet på forhånd tror jeg.

Eks: Hvorfor skal man IKKE delta når man faktisk kan vinne en dvd lissom?? Er konkurransen hard? Well, get better!!

Seriøsiteten vil nok øke, men det er noe jeg tror. well

Om man ikke gidder delta i "cupene" så må man jo ikke det, men det blir jo artigere for de som deltar. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm......

flere medlemmer = mer penger ?

betaler du medlemskontigent eller ?

skal du stå for alt arbeidet ?

Det er da en banner her øverst på sida, lar de den stå der, gratis?

Burde vel være slik at jo med populært forumet er jo mer kan de ta beltalt for annonser. Ikke at det noengang kommer til å måle opp for hva en dvd koster i mnd men. Ikke mitt problem å finne pengekilde for dette. Det er et forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Power kommer jo i en norsk utgave nå i Juni og jeg tror de skal ha en Photoshop del der, går jo ann å prate med dem om å ha en konkurranse sammen, og at den som vinner får en t-skjorte eller no. og i tilleg får bilen i bladet.. er jo en mulighet...

den er i hvert fall jeg med på!!

hehe en kjempe god idé ja!! :wave

- 01 VW Passat stv BRAKKA!

- 84 BMW 320i E30 baur cab

(X)79 VW transporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Power kommer jo i en norsk utgave nå i Juni og jeg tror de skal ha en Photoshop del der, går jo ann å prate med dem om å ha en konkurranse sammen, og at den som vinner får en t-skjorte eller no. og i tilleg får bilen i bladet.. er jo en mulighet...

Meget bra forslag!!!

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se der! Vil da heller ikke tro det vil være noe serlig ekstra tungt arbeid for de som driver videoklubben og sende en video til vinnern en gang i blant. Bare det er litt ordning på kåring av vinner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se der! Vil da heller ikke tro det vil være noe serlig ekstra tungt arbeid for de som driver videoklubben og sende en video til vinnern en gang i blant. Bare det er litt ordning på kåring av vinner osv.

Joa, men når Bilforumet.net har et Budsjett på over 100.000kr så vet jeg ikke om Crewet her vil bruke penger på Photoshop konkurranser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider