Gå til innhold

reklamering

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei Admins og alle andre, hva skjer med at det ikke er lov til å reklamere litt på de forskjellige forumene?

For eks på Bilstero forumet, hvis jeg spør etter et frontsett til 1500 kr, og for eks AutoD eller Morel svare, så får de kjeft for å "reklamere" for det\de merkene de markedsfører.

Dette synes jeg ødelegger en del av kommunikasjonen på forumet og fører til at man ikke får svar eller tips ang kjøp av nye elementer\forsterkere etc...

Men hvis jeg sier at for eks Morels elementer er gode, da får ikke jeg kjeft selv om jeg "reklamerer" for Morel.

 

Hva er det som egentlig er den "røde-tråden" ? Hva er lov og ikke lov?

Fant ikke så mye forklaringer i "regelboka" her på forumet.

Jeg mener at dette er et forum som alle kan prate fritt i, og da bør de evt, forhandlerene få lov til å "markedsføre" litt på sidene i diskusjoner, man får faktisk meeeeget mye god hjelp fra de erfarne her på forumet.

 

 

Mvh Erik

( Som er litt forundret og irritert over ting og tang )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Admins og alle andre, hva skjer med at det ikke er lov til å reklamere litt på de forskjellige forumene?

For eks på Bilstero forumet, hvis jeg spør etter et frontsett til 1500 kr, og for eks AutoD eller Morel svare, så får de kjeft for å "reklamere" for det\de merkene de markedsfører.

Dette synes jeg ødelegger en del av kommunikasjonen på forumet og fører til at man ikke får svar eller tips ang kjøp av nye elementer\forsterkere etc...

Men hvis jeg sier at for eks Morels elementer er gode, da får ikke jeg kjeft selv om jeg "reklamerer" for Morel.

 

Hva er det som egentlig er den "røde-tråden" ? Hva er lov og ikke lov?

Fant ikke så mye forklaringer i "regelboka" her på forumet.

Jeg mener at dette er et forum som alle kan prate fritt i, og da bør de evt, forhandlerene få lov til å "markedsføre" litt på sidene i diskusjoner, man får faktisk meeeeget mye god hjelp fra de erfarne her på forumet.

 

 

 

 

 

Mvh Erik

( Som er litt forundret og irritert over ting og tang )

 

I dag er det slik at hvis et firma vil reklamere for sine produkter på Bilforumet, så må dem kjøpe en banner.

Da kan vi ikke godta at firmaer som ikke har noe banner her legger ut priser etc for sine produkter.

dette er forskjellsbehandling og dem som betaler vil føle seg snytt.

Om du som bruker velger å fortelle noe positivt om en leverandør er helt ok.

like ok som du velger å fortelle noe negativt.

 

Men som marius skriver over her, så er vi i gang med å lage et nytt opplegg her som skal bli mere oversiktlig og lettere å forstå for alle parter..både for privatpersoner og firmaer.

vi får vente i spenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det slik at hvis et firma vil reklamere for sine produkter på Bilforumet, så må dem kjøpe en banner.

Da kan vi ikke godta at firmaer som ikke har noe banner her legger ut priser etc for sine produkter.

dette er forskjellsbehandling og dem som betaler vil føle seg snytt.

Om du som bruker velger å fortelle noe positivt om en leverandør er helt ok.

like ok som du velger å fortelle noe negativt.

 

Men som marius skriver over her, så er vi i gang med å lage et nytt opplegg her som skal bli mere oversiktlig og lettere å forstå for alle parter..både for privatpersoner og firmaer.

vi får vente i spenning....

 

ok,men hvis jeg spørr om pris så skal det da sendes på PM og ikke legges ut i public?

Hva om de importørene av div merker som er her, betaler en mindre sum for å kunne vise dette i poster, men ikke har en banner?

dvs at de betaler halvparten av det de som har bannere har?

 

mvh Erik

( Gleder meg til det nye forslaget kommer )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit hvis noen spør etter et produkt eller anbefaling.

 

Men sånn som når f.eks. Morel legger inn i samtlige tråder at "Morel er best, kjøp av meg" så blir det rimelig feil.

 

Det plager meg

Da er det bare å LA VÆRE Å LESE de trådene da "pettergutt"!

Det ble gjort i ren frustrasjon over Håkon A sine klager på mine signaturer!

Dette er nå endret på og jeg håper alle vil bli fornøyd med min "oppførsel" i fremtiden!

 

Mvh

Pål

(som er sluttet å reklamere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår