Gå til innhold

Utrolig effektiv tyverisikkring

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

Vanskelig å bryte opp låsen ivertfall. ( Har prøvdt:P)

Må komme til fra baksida då kan du ivertfall ta handa inni sjølve mekanisma og opne den...men er vel ikkje akkurat så enkelt å komme seg inn i hanskerommet da so.

Ta kontakt med Falken eller Lås smed...dei veit ofte korleis du får det opp.Raskt og enkelt:P sikkert dyrt da men:P

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville prøvd og borre opp låsen så slipper man og få ødelagt none av de spora som låsen sitter i, litt størrre fare for det om man bruker skrutrekker og vrir om...

Du ødelegger ikke spora i om du er forsiktig og det som kan skje er at du bøyer de litt, men det retter du enkelt opp.

Brøtt selv opp låsen med stor skruvtrekker når jeg klarte å låse nøklen inne bagasjerommet. :rolleyes: ikke spør hvordan..

Vist du ikke har noe i vei bak der (SUB) er det bare og kjøpe en laaaaaang eller fler forlengere til skaralla og skruv løs låsen som en sa lengre opp,,

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå fikses problemet... problemet var at den "armen" som dyttes opp av åpningsmekanismen på håndtaket, hadde glidd av den pinnen som gjør sånn at den slipper tak..

Etter mye om og men, så klarte jeg å dytta vekk det som var u bagasjerommet, (Sub, verktøykasse og en plate med noe drittelementer til sommerbruk).. sånn at jeg kunne se om jeg så hva som var galt, dette klarte jeg ikke, så jeg og en kompis kom på at vi skulle skru selve "lokket" av festene som sitter nermest bilen, så vi gjorde dette, 4 enkle bolter..

Så spratt lokket opp, og vi kom til hvor vi fikk skrudd av "under"feste til låsen.. og vips så spratt det opp..

så nå skal bilen på godkjenning, (avreise 0700 altså om 4 timer og 10 min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider