Kennet Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 som topic sier, har jeg fått meg ny (ufrivillig) tyverisikkring... Får ikke opp bagasjerommet, selv ikke med nøkkel.. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få det opp? sedan.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 hvis du kommer til innenfra kan du skru ut de to skruene som holder fast nedre del av låsen... da følger hele låsen med når du åpner opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Vanskelig å bryte opp låsen ivertfall. ( Har prøvdt:P) Må komme til fra baksida då kan du ivertfall ta handa inni sjølve mekanisma og opne den...men er vel ikkje akkurat så enkelt å komme seg inn i hanskerommet da so. Ta kontakt med Falken eller Lås smed...dei veit ofte korleis du får det opp.Raskt og enkelt:P sikkert dyrt da men:P Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 i og med at den ikke funker med nøkkel må du ha ny lås uansett,da kan du enten vrenge låsen med et ganske kraftig flattjern eller borre ut/ødelegge lås sylindern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Den ble sånn plutselig en dag... Og jeg kommer ikke inn i bagasjerommet via seteryggen heller... er det ingen annen måte å komme inn på ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Lei en 2 åring som du stapper i skitrekkluka. Så sier du at han skal få 10 liter is om han gjør som du sier og skrur ut de 2 skruene :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Explosives!!! lol Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 :roll: :roll: :roll: :cocain: :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 kjør et stort flatt skrujern inn å låsen og vri rundt. da står du med låsesylinderen i hånden. så pirker du en tapp inni hullet til siden og så spreter luka opp. så kan du enten kjøpe ny lås. eller mekke sentrallås å sveise igjen hullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 jeg ville prøvd og borre opp låsen så slipper man og få ødelagt none av de spora som låsen sitter i, litt størrre fare for det om man bruker skrutrekker og vrir om... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 jeg ville prøvd og borre opp låsen så slipper man og få ødelagt none av de spora som låsen sitter i, litt størrre fare for det om man bruker skrutrekker og vrir om... Du ødelegger ikke spora i om du er forsiktig og det som kan skje er at du bøyer de litt, men det retter du enkelt opp. Brøtt selv opp låsen med stor skruvtrekker når jeg klarte å låse nøklen inne bagasjerommet. :rolleyes: ikke spør hvordan.. Vist du ikke har noe i vei bak der (SUB) er det bare og kjøpe en laaaaaang eller fler forlengere til skaralla og skruv løs låsen som en sa lengre opp,, Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 har nå fikses problemet... problemet var at den "armen" som dyttes opp av åpningsmekanismen på håndtaket, hadde glidd av den pinnen som gjør sånn at den slipper tak.. Etter mye om og men, så klarte jeg å dytta vekk det som var u bagasjerommet, (Sub, verktøykasse og en plate med noe drittelementer til sommerbruk).. sånn at jeg kunne se om jeg så hva som var galt, dette klarte jeg ikke, så jeg og en kompis kom på at vi skulle skru selve "lokket" av festene som sitter nermest bilen, så vi gjorde dette, 4 enkle bolter.. Så spratt lokket opp, og vi kom til hvor vi fikk skrudd av "under"feste til låsen.. og vips så spratt det opp.. så nå skal bilen på godkjenning, (avreise 0700 altså om 4 timer og 10 min) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 så nå skal bilen på godkjenning, (avreise 0700 altså om 4 timer og 10 min) lykke til! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg